söndag 24 augusti 2014

Loppisfynd..

I fredags tog vi entur till djuraffären jag , Theo &
hans kompis.
Vi tittade på fiskar, kaniner, marsvin,fåglar, möss &
favoriterna...
Skäggagamer.
 
Någon gång ska vi ha såna , tycker dom är trevliga djur.
 
Lördagen bestod av att slänga papper ,plast mm &
Loppis på stan..
Gatorna var fulla av alltmöjligt som folk rensat ut..
Några fynd blev det allt.

Theo hittade en jacka.

Gamla skridskor svensktillverkade , ett blivande ljusfat.

Lampor till hallen.

trummor.
 
Är väldigt mysigt att botanisera bland allt, träffade
även några  bekantar..
 
Kvällen var Hanen & lekte med de andra grabbarna i
klubben, jag mamma & Theo hade pizzakväll sen blev
jag visst barnledig,,övernattning hos kompis =)
 
Så jag hann med att diska, vika stoooooora berget av tvätt
städa badrummet & byta gardiner..
 
Idag blir det ut i skogen & leta guld, vågar ju inte ut
själv så Emmeli tog mej under sina vingar =)
Hoppas jag hittar åtminstone ett smakprov !
 
Som innan, inga kommentarer på FB utan här inne.
 
Hejdåposs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar