söndag 3 augusti 2014

Mcträff & kärlek

 Lite som jag  =))))))

I torsdags när jag stog o skulle sminka till ögat för att
så småningom bege mej till Dacketräffen så hör jag
nån i dörren.
-Hallå !
-Hallå svarar jag.
Fortsätter & tänker att de var nog Theos kompis
syster eller nåt...inget mer hände så jag sticker ut huvet
från toa....
Maj gad....Ingen mindre än Lotta står där...
inget öga torrt.
Tack älskade du för at du kom & tack din älskade syster
för att du tog hit Lotta...
Sicken bra start på helgen va...

Tältet slog vi upp i tisdags så de vara bara te att 
möblera ettan =)
 Kunde varit sämre definitivt!













Party utanför tältet bidde de visst oxå med gamla &
nya vänner..

















Evert hittade jag oxå.
Fick bli luftgitarrist för en stund =)
 En Frippe & Marie fann jag med

Ja de var bra dagar, massa gammla människor , det är
ju alltid kul att komma till Virserum,,har ju blivit några år
på träffen,,,tror att sen 1996 har jag missat 1 gång &
de var för 5 år sen när vi förlovade oss.

Lördagen var jag klar med mcträfflivet, hem till
Pixie & sängen =)
 Detta är ju inte helt fel faktiskt.
 Då Robban & Adopted Steak hade spelning på
Pukavikfestivalen så fick jag dela i ensamhet med gubben =)

Denna vy kan jag leva med...
En känsla att spara till vintern, frukost på kökssoffan
på uteplatsen...

Tyvärr vaknade jag med feber idag vilket är mindre skönt
i denna värmen men men de ger väl med sej.

Nu är Robban & Theo hemkommna så ordningen
är återställd i Ankboet....


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar