tisdag 12 augusti 2014

En 10 åring i huset..

Här har det varit kalas i dagarna två för våran grabb.
10 år är stort minsann..

Frukost & paket på sängen.
 
Grattis vår fina älskade unge!
 
Hans huvudönskan denna födelsedag var pengar, han
ska nämligen spara till en egen cykel.
Det är väl fördelen med att ha flera födelsedagar hos båda
boendena..
Han väntar med spänning att se vad han får av
pappa& farmor nästa helg..
Blocket är en favorit just nu , dom är så söta Robban & Theo
när dom ligger tätt ihop & skrollar blocket & diskuterar
vad som är bra & inte..=)

Kompisarna var här i lördags..fullt ös!


Då min proffsbakerska hade fullt upp fick jag
göra ett försök själv..
Ja ja inte vackra men sällsynta & en jäkla massa kärlek i =)
 
Söndagen var de familjekalas, saknade några men
vet att ni var med oss ändå på ett hörn.
 
Tack alla som uppvaktat Theo.
 
 
 Theos lycka gjordes i lördags kväll, hans kompis har
varit i Bosnien på semester i 5 veckor & woops så
stog han utanför dörren..
Snacka om att Theo blev glad =)
Tårta till grabbarna.
 
Lördagkvällen bestod av att jag satt med två 10 åringar &
pratade om kriget i Bosnien & transvestiter..
 
Dagen innan hade jag en undervisning med Theo då han
undrade hur homosexuella gör för att få barn..
 
Kommer bli ett spännande år detta , så vetgirig!

Vi gjorde ett försök att elda kaffe för att mota getingarna
men jag tror att det var pyromanen som tog över istället =)
Luktade blä fast iofsej inga getingar..

På natten kom hon fram vår måne
Så mäktig & vacker påverkar hon mej.
 
Idag är det Tisdag Å de är bra för då är det snart
TORSDAG!!!!
 
Srriv gärna en rad eller två här inne så blir jag gla
 
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Hur blev den glutenfria tårtan?
    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå den var ätbar, nöjd för att vara försdta gången jag bakade den. Tack än en gång.

      Radera
  2. Proffsbagerskan? Tack älskling, gulligt skrivet. Få gott göra Theo sedan när utställningen har lugnat sig puss

    SvaraRadera