lördag 17 december 2011

Pysselväska..

 På höstlovet gjorde jag mina naglar i Malmö,igår var
det dax att fixa till dom igen,,,
En elev från Stylistutbildningen praktiserad & jag
tyckwer hon får godkänt.

Julefint!

Blev inspirerad av bloggen Svensk i Waterloo att
göra tomtenaglar till jul,får knåpa på det i morron
minsann.

Har ju glömt att visa min vinst från Lensway som jag
hade turen att kamma hem (om nu någon tycker de
är intressant *L*).
Vänjer mej sakteliga vid dom stora bågarna men det
är ju så där populärt att ha såna nu så jag följer väl
trenden dårå....

Kvällen ska bestå av pyssel med mina IQ Bitchar,ja
dom flesta kommer iallafall.
Ska bli mys,pyssla,öla,tjata,fnissa,käka & umgås.
Några respektive är med oxå Å de är ju extra mys.
Packat min väska har jag oxå gjort *L*

Årets pysselväska!

Gör ni något julpyssel?

Nu dax för tvagning & sminka te ögat lite!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Urläcker bild på dig!

    Snygga naglar också :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera