lördag 3 december 2011

Om jag fick en önskan..

Vad skulle ni önska just idag OM ni fick en önskan?

Jag vet min!
Jag hade velat fira min pappas 80 års dag med honom.
Saknade av honom har varit här ett tag,det är
så mycket jag vill visa honom,vill visa min fina man,
visa hur stor Theo blivit,,"Lille Gubben" som pappa
sa.
Jag hade velat se honom öppna paketen & fråga om
det är en slips i år igen =)

Jag tänder ett ljus till dej pappa här hemma.
Saknar dej!

*****************************************

Min man är i Norge på julbord tills i morron,så det
är gräsanka här =))))

Har varit en lugn dag,handlade när jag körde honom
på morron,satt på låset till bolaget hi hi hi de vet jag
inte när det hände sist..
Hunnit med en fika hos C & T,vilat,huggit morötter
tvagat kroppen & kammat luggen..

Jag bjöd in till tjejkväll när han ändå var borta men i
dessa julbordstider & förkylningar är det hård konkurans
men med några kalla öl,lite spel,fniss & skratt så
ska detta bli en mysig kväll,,,

Nu ska jag tända lite chamaller & öppna en öl!

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. "gräsanka" var bra! Fint skrivet om din Pappa. Jag tänder också ljus för min Far, snart ett år sen han dog, mätt och nöjd av livet.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle önska mig friska hundar!

    SvaraRadera
  3. Ja just nu önskar jag att jag va pigg så jag fick komma upp till dig och umgås. Annars önskar jag så mycket annat , men det reder väl sig det oxå. miss U

    krammmm

    SvaraRadera