tisdag 27 december 2011

Graffiti nails.

Edina & Patsy

Helt hysteriskt 20 år visade dom igår,passande titel
på programmet..
Vimsigt,lite elakt men framför allt..patetiskt roligt!
I like!

Slödag i dag blevo det för mej & Theo,Hanen jobbar
alla mellandagarna tyvärr,lite trist tycker jag allt.

Jag känner mej lite grinig & huggig,lite sådär smått
bara men det är säkert pga att det varit folk kring mej
sen 23:e,,
Jag är i behov av att ha egentid utan nåt ljud eller folk.
Fast jag är ändå glad över att jag lärt mej läsa av mej
själv lite & vet varför jag är grinig..alltid nåt!

Har provat Theos julklapp till mej idag...
Svart Graffiti nail & 643..märket Isadora
Blevo coolt resultat

Nu blir det Bilar 2 Å kvällsmat med mina grabbar!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Har oxå svart hemma. Fanns massor med tips på nätet vad man kunde gör såg jag. Kolla in Isadors sida. Ses snart :)

    SvaraRadera