onsdag 14 december 2011

Hjärteform...

Lite läskigt är det allt att ett barn mördar ett annat
barn, nu vet ju inte vi vad som låg bakom men jag blir
rädd ändå,,
Jag kan ju bara hoppas att det är ett handikapp som
ligger bakom som det spekuleras om.
Lider inte bara med 4 åringens föräldrar utan även
10 åringens,,,,
Jag vet inte vad jga hade gjort om 10 åringen hade
varit mitt barn,,,hua hemska tanke.

Sen jag hade magsjukan så smakar inte Java lika bra
längre,visst de kanske inte är någon nackdel att
minska mängden..15 koppar om dagen är kanske
nån för mycket...
Te har ersatt min kvällsdryck,gillar ju det oxå ..
GlöggTe är mumma..även honing i vatten är mumma.

En sked honing med fläder & champagne,
en sked förkylningshoning
kokande vatten!

Blev sugen på ischokladbakning i kväll
gottgottigottgott..
Vit & mörk ischoklad i hjärtformar..

I morron blir det fotvård i skolan=)
Kvällen är det julfest på Theos skola!

Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar