tisdag 20 december 2011

Pysselrace...

Struvar är något jag bara älskar,kan äta massa om
jag fick MEN baka dom är inte riktigt min grej.
Jodå jag har provat men jag blev bara irriterad
det fastnade,struvorna gick sönder ja,,just name it!

Men tur som en tosing(å samma rättigheter) har jag
ibland minsann...
Theos systers mamma kan de där visade det sej!
Började morrronen idag med att hämta godingarna.
Tack Marie!

Dagens tema i skolan var skapande,dom som var
tidiga hade gjort julgodis,såg gott ut..vit choklad med
polkagris & citronskal i,,
Jag gjorde en tomte
Å en ljuslykta

Väl hemma så lekte Theo en stund med kompisen
sen blev det pyssel här med,,måla på glas & porslin
provade vi på....attans så kul.
Nu måste jag till Erikshjälpen & fixa min ide inför
Nyår =)
Koncentration

Årliga pepparkakshusets dag var i dag med,Theo
han väntade på att Robban skulle komma hem,det
har blivit en tradition att Robban "limmar" & jag &
Theo dekorerar & Theo bygger det runt huset.
Det var väldigt viktigt att Robban var med..

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jo granen står utanför fönstret oxå,belysning
blir i morron..

Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. Härligt teamwork :)
    Tack för din röst :))

    SvaraRadera
  2. Mmmm. struvor är goda :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Pepparkakshus skulle jag vilja göra om jag orkade, men det orkar inte jag.

    SvaraRadera
  4. Lakrits vill ha ljushållaren i julklapp =)

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är....
    Å så är jag nyfiken förstås ;-)
    Kram Carro

    SvaraRadera
  6. klart i f** kag ska kommentera bara för att du ska få skriva :D

    SvaraRadera