fredag 30 december 2011

Nyårsglas...

Åh sicken rolig fika det blev idag med töserna,skratt
tänk att silvertejp & gasbinda kan roa så mycket=)
Eller kan det vara så att vi ÄR lättroade?
Hur eller hur så var det välbehövliga skratt så här
sista snäppet på året!

Hittade ett linne & kallisipper till hanen till bra pris!
Finfina kransar fick vi gjort till våra fäders gravar,blir
en tur i morron till dom.

Våra älskade katter
Bella
Pixie

Fick en flaska nyårsvin av min man idag..
visst e den fin
True Love.

Fick rätsida på morrondagen,kvällen som var
planerad blev inställd,då min tanke.."de ordnar sej"
inte finns så behöver jag planering & veta vad jag
ska göra,vad jag ska äta osv en kväll som i morron.
Så mitt inre kan inte vänta på att få ett svar i morron
det är som att bädda för Herr Ågren,,ja de tänker jag
INTE göra för han har redan stulit allt för många
timmar för mitt liv!

Det blir Fläskfile med kantarellstuvning Å potatisgratäng
Glass till efterätt
Jag & hanen i Ankboet..

Hade ju tänkt att göra bordsplaceringsglas men vi
fick pyssla lite själva istället..
Hanen ritar
Hanens glas-Storpotäten,,minns ni,,,Vilse i Pannkakan..
Mitt glas med lila pentagram på
När vi har gjort oss fina,käkat är klockan säkert 21
,ja då går vi till en annan kompis mfl & avslutar
kvällen.


Kvällen avslutades med,,en Hane,en Kapten Morgan
ja men värre kan jag ju ha det!

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. HÄR KOMMER EN SÄCK MED KÄRLEK!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Vilket fint glas..... Du är duktig!!! Puss o kram

    SvaraRadera