tisdag 6 december 2011

Vitt vitt

I går kom den,,snön!

Jag gillar de,knarrar under skorna & det blir ljusare.
De jag inte gillar riktigt är att de är nog första vintern
på länge som jag kör med däck utan dubb men är
ju bara att ta de lungt..
Theo tittade ut & utbrast..
-Mamma,,altså är de riktig snö?

Bella & Pixie var de debut för med snö,dom kom in
väldigt snabbt,,sängen hägrar för dom goingarna.

Å jag,,ja jag har legat magsjuk,,
Jag önskade att jag varit bakis istället men fy farao
I dag som först har jag kunnat äta en ordentlig middag
men javan lyser med sin frånvaro...
sen knackar Ågren på lite med för jag har ju inte
kunnat ta mina mediciner som jag skullat...
Nu ska bara huvudvärken sluta så ska de nog bli bra.
Jo jag klagar lite men de får jag..

Är trött på att bli sjuk varje gång jag gjort något mer
ansträngande för kropp & knopp...
Kanske dax att ta ta i mitt immunförsvar & lyssna på
min kropp & knopp!

I Freadags så gjöt vi ljus i skolan,ah de var riktigt
kul så de ska jag göra hemma..
Mina nära har samlat ljusstumpar till mej men har ni
fler så mottages de gärna...
Har massor ideer....

Nu blir de Desperata hemmafruar!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja du vad slutar de med fruarna. Jag har faktiskt för mig att Bree kommer att skjuter sig och lämnar serien.

    Ens mående och immunförsvar hör ihop. Mår man inte bra, mår inte immunförsvaret bra heller. Lyssnar man inte inåt på kroppen sätter det sig utåt. Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, Förlåt min humor, men gissa vilka associationen jag fick när du skrev att du samla på ljusstumpar... Det är inget mer du behöver? Några hemlarm och en ljusslinga månne? ;-) <3

    SvaraRadera