fredag 9 december 2011

Lussekatter ,dörrkrans & hajkdebut!

Theos verk.
Lussekatter bidde det i går åt alla håll & kanter,
lusseköttbullar,lussepokemon bla...
Rullade & rullade ända till nattadax=)
Bagaren!

I dag var det min sista KBT,sorgligt tycker jag.
Jag tycker om "min " KBT kurator,hon är glad,rak &
lagom sträng.
Hon bjöd mej på Java i dag,,,de är fint de =)))))
Lite läskigt är det att jag nu ska klara av mej själv
aldeles själv,,om ni förstår vad jag menar.
Så nu blir det inte lätt för er mina vänner,,,,ni blir mina
redskap.....OK?
Jag ska använda verktygen hon gett mej,lära mej att
tro på mej själv,inse mina begränsningar,läsa av mej
själv...enkelt...inte vara så misstänksam mot min
omgivning för jag är bra som jag är just nu!
Lita på att om något är galet så talas det omför mej.
Arbeta med mitt minne,stressa mindre...
Njuta av livet & vad det ger mej!

Mysbyxepinglan VS Partypinglan!

Har riktlinjer bakom varje bild...

Skolan idag bestod av skapande,kransar,tomtar &
Servetter som limmas på glas,,vad de nu heter..
Kransbindning på G
Klart!
Welcome!

Nu flödar inspirationen minsann så det blir till att
ut & plocka ris,,,ett pentagram kan väl aldrig vara
fel va?

Kommer ni ihåg att vi hade mindfuelness med lera för
ett tag sen...
"JAG"


Theo har packat för sin allra första scouthajk .
I kväll bär det av,dom ska sova inne som tur är i
detta blåsoväder & regn..
Lite nostalgisk blev jag när jag hittade min kåsa..
Hoppas han tycker det är så kul som jag minns det..l

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Gillar lerfiguren helskarpt!

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ler gubben är ju inte direkt lik dig, de kanske så du defekt själv? Duktiga ni är med ert lussebulle-bak, när blir de smak test;) var ju ett tag sen nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Lussebullsmakning funkar ju när som ...
    Lerfiguren ser jag massor i mej själv just nu..hatten lite på sne,kroppen lite sprucken här & där,små vingliga fötter på jorden & rund om rumpan...symboliserar så jag känner mej just nu...=)

    SvaraRadera