söndag 25 december 2011

Sjukdom...

Årliga örngottet!

Hämtade syster & Lakrits i Nässjö dan innan dan
Lakrits var inte så kaxig stackarn Å de första hon ser
när dom landar är mej(som hon inte gillar alls),livet
är hårt som resande katt minsann.
Juleresenärerna.
En sväng hem till Mango & uppesittarkvällen.

Julaftonsmorron började med paket,tänk att jag varit
snäller i år med=)
En elektrisk filt av min man =))))

Syster vaknade med huvudvärk & snuvig så hon
valde att stanna hemma från julkalaset hos min svärmor.
Mamma är ju oxå sjuk så dom båda bäddade ner
sej med lite whiskey i medisinskt syfte & sov över
kalle Å hans vänner..
Klistrade framför teven..
En kopp Java & Benjamin syrsa.

Go mat & choklad,väntan på tomten var hög,till sist
gick Theo ner & kollade i trapphuset efter tomten..
Han hittade ingen tomte men ett meddelande.
Sjukdom i Tomteverkstaden oxå var de visst.
Tur att han hann att meddela oss iallafall så vi slapp
att vänta hela natten.
Theo tog sin uppgift på fullaste alvar & läste högt &
tydligt för oss,vi hade alla varit snälla..
Fina sjalen av Blomman
Fina hjälmen av min man..
Retrokaffekopp av Svärmor

Mätta & stinna så blev det en sväng till Aili & Jonte
käkade ost , spelade TP & drack vin.
Lugnt & stilla & mysig avslutning på julafton.
Theo mös med kattungen & kollade Harry Potter,

I dag slöar vi!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. En nästa likadan säng har vi med :-D

    Sjukdom är inte kul,men bilderna ser mysiga ut!

    Julkramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!
    Har också en elektrisk filt, så skön!
    Läste mkt om wicca när jag var yngre, god yule!

    SvaraRadera