tisdag 20 december 2011

Nyfniken?

Hur nyfikna är ni?

För varje person som skriver en kommentar till
föregående inlägg kommer jag att svara på frågorna
nedan i nummerordning på Nyårsafton.
1 Civilstånd?
2. Har du någonsin förlorat en nära vän?
3. När var sista gången du verkligen skrattat?
4 Något är fel, den första personen du vänder dig till?
5. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?
6. När var sista gången du grät mycket?
7 Är det någon du vill göra allt för?
8 Hur många kan du berätta allt för?
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
10. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?
11. Beskriv dig själv med ett ord?
12. Har du något som hör till ditt ex?
13. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
14. Fullständigt namn?
15. Favoritlåt?
16. Favoritfärg?
17. Bästa vänner?
18. Första kram?
19. Senast kram?
20. Senaste meddelande från?
21. Senaste person som jag någonsin sett?
22. Mitt missbruk?
23. Favorit butiker?
24. Vem jag berätta allt för?
25. Favorit djur?
26. Lång?
27. Vem har mitt hjärta?
28. Favorit film?
29. En hemlighet?
30. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10?
31. De flesta minnen med?
32. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?
33. Vem jag inte kunde leva utan?
34. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?
35. Vem jag älskar mest?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar