måndag 7 maj 2012

Farmorsrutor...

Måndag igen & Ankboet är fulltaligt igen.

Söndagen gjorde vi verkligen ingenting,Hanen masade
sej upp till klubben & mixtra med Dagny lite.
Tur han har tålamod för blinkersen hamnade liten
sketaning för långt in så göra om göra rätt..
Men snyggt blir det =)))))

Igår kväll när jag hämtade Theo så hade jag blivit lovad
att han skulle ha ätit middag,paj hade han fått.
Frågade Theo vad för god paj dom ätit..
Päronpaj fick jag till svar...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det.
I mina ögon är inte päronpaj någon middag & speciellt
inte för ett barn.
Efterrätt klingar riktigare i mina öron.
Får se hur lång tid det tar nu innan jag får skit för
detta inlägg av vederbörande men jag blev så less.
Ja ja vad är en bal på slottet!

Stoppade i dom sista fröna idag nu så är de bara på
att hoppas att kaffesumpen motar sniglarna & att
katterna i området inte använder sålådan som bajslåda.


Gräslök,vitlök,timjan,oregano,persilja
Sallad,ruccola,brytbönor

Hade ju plan på att gå på bodypump i kväll igen men
nä min ödemarm värker massor,så där innuti.
Ingen annanstans på kroppen är ond men vågar inte
pressa armen riktigt än..tagit alvedon & ska nog
fjäska för hanen så han ger mej lite taktil massage
på armen..
Gick & faktiskt sprang 40 min idag på bandet i skolan
,,får vara nöjd med det.

Hunnit med & grillat kött & bananer ikväll...
nu blir det nog virka mormorsrutor=)

Nån som vet hur Farmorsrutor ser ut?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Det är ju det jag säger det är farligt att träna ;) skit i de vet jag ;D

    Kram

    SvaraRadera