onsdag 30 maj 2012

Mors dag & fasans 80 minuter..

Min mors dag var fin,egentligen är jag emot detta
att fira mors & fars dag Å det av den enkla
anledningen att alla barn har inte en mamma eller en
pappa eller så har dom bonuspappa/mamma
som dom hellre vill uppvakta än sina egna..
Onödiga val för ett barn

Fast mitt hjärta smälte när jag fick frukost på sängen
av Theo..
Pizzan visade sej vara hans=) men Java fick jag.
Jag fick ett fint kort av honom.

Senare på em firade vi min mor & svärmor,mat & fika.





















Jag blir tokig på mitt mående,känner mej verkligen
bipolär imellanåt.
Ena dagen tjohooo för att nästa vara blähääää
Det är otroligt jobbigt & träligt,hade väl hoppats på
att jag skulle må bättre när jag bytte medusin men nä.
Det var bara första 2 veckorna som var fyllda med rus.

Jag vill ha ork,lust & energi hela tiden i lagom dos.

Just nu känner jag bara att allt kan kvitta,inget är
skoj alls.
Känner mej som världens sämstigaste mamma,fru &
vän..är helt enkelt trött på att vara nere.

Att jag är en obotlig grubblare gör ju inte saken
bättre,är det för att jag mår som jag gör & har tackat
nej till mer än jag tackat ja & dom tröttnat eller helt
enkelt för att jag är så tråkig eller tycker dom inte
om mej?
Är det därför jag inte blev tillfrågad när det var
möhippa härom helgen för en av tjejerna i klubben &
tillika vän..
Det svider men det som svider mest är att det har hänt
förut..
Det är väl en av mina grubblerier nu som jag inte
rer ut,som tar ner mej..
Vet att jag egentligen inte ska lägga min värdefulla
energi på det utan ta det för hur det är..
Men det svider....

Igår hände det som inte fick hända,mitt hjärta
fastnade & syner kom upp framför mej..
Theo kom inte hem från skolan.
Han gick till & från skolan men när det gått 80 min
& ingen Theo kommit hem så var jag riktigt nervös.
Jag cyklade vägen till skolan utan resultat,inget barn
på fritids & inget barn på andra vägen från skolan..
Ja ni kan ju tänka er vad som ploppade upp i
min hjärna,,tårarna bara sprutade & jag visste
knappt vad göra..
Theo tillhör kategorin som brukar sköta sej men
de siste nu så har det hänt massa knas,vet inte
om det är en fas i hans liv.
Tog bilen en sväng oxå men ingen Theo..
Ringde grannen,då sa hon att hon sett Theos ryggsävk
lekandes i skogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hem i ilfart & där var han.....
Åh vad jag grät,av glädje,ilska & frustration...
Han har fått utegångsförbud i 1 vecka..
Rätt eller fel???

Det var tuffa 80 minuter igår.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. 1 VECKA..??? Jag skulle låst in honom för all framtid. Det blir hemskolning i fortsättningen....

    SvaraRadera