fredag 25 maj 2012

Den enes död den andres bröd!

Fredag igen,idag har vi utställning i skolan med våra
alster som vi gjort under terminen..
Har plockat med lite men ska bli kul & se hela vår
monter.

Har möte med ABF & FSK i dag med & se vad som
tanken är sen i höst.
Ska få kontakt med min nya läkare oxå,hoppas
han är bra & förstående & samarbetsvillig.

Mina ben är så trötta & svullna,jag samlar vätska
men ingen vet varför...
Ankelknöl existerar inte idag på mej....
Syns inte...

Vi har haft en fungerande skoaffär här i stan men som
tyvärr allt för mycket i denna stad så har den fått slå
igen..
Småländska gamarna var ju så klart tvungna att
åka dit & fynda...=)

Hör & häpna,,,jag hittade gummistövlar!!!!
När man har så små näpna vader som jag har så
hittar man stövlar överallt...eller inte.
Nåja..lila fina stövlar till jag!!!
3 par skor till Theo..
425 kr summa sumarum..

Rea är bra skit!

Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar