fredag 4 maj 2012

E.F.I.T

Ja de var tanken igår men de sket sej vid kl 15..
Bättre lycka nästa gång=)

I Onsdags försov vi oss här Å dom dagarna brukar ju
bli lite så där knasiga & aviga ,,
Solen sken så det blev lektion utomhus i skogen i
en glänta..
Java & äpple i gröngräset.

Lektionen inleddes med Qigong.
Snacka om mindfuelness på riktigt,det var bara vi &
naturen..ja helt underbart.


Yoga var oxå på schemat även detta ute i naturen.
Ska beställa en yogaskiva så jag kan börja med detta.

Em bestod av att måla utemöbler mera,,
Plantera sallad & brytbönor

Ja dagen blevo bra trots allt.

Nu är det dags att åka till skolan sen måste jag
shoppa träningsbyxor för jag ska visst på
bodypump i kväll...
Ja de är ju inte under pistolhot,ska faktiskt bli redit
skoj & se vad det är för något som så många
människor tycker är kul..

Förmodligen kommer jag ha sån enorm träningsvärk
sen för jag är så långt ifrån tränad så det är fy &
skam men måste ju börja nån stans...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Åh va härligt med ett pump-pass. Ren styrka. Du kommer att klara det galant. :)
    Skulle du prova Bodycombat sen också?
    Ha en härlig fredag hur som helst!
    Kram

    SvaraRadera