onsdag 16 maj 2012

Kristi Flax...

Nu har jag äntligen tagit mej i kragen & varit på
akupunktur,,åh så jag saknat det.
Haft några offdagar så det var verkligen perfa.
Varit hos lymfterapeuten en sväng oxå med min onda
arm,hon gav manuellt lymfdränage,,,
Ja nästan så att jag somnade=)

Jag ska träna upp min axel med gummiband i några
veckor innan jga går på Bodypump igen.
Kan inte ha några tyngder på så det kommer kännas
lite fånigt men jag gillar ju träningen så det är väl
bara te att se lite fånig ut i hörnet=)
Någon ska väl göra det kanske..
Huvudsaken är att jag gör något .

Kom ett paket på posten igår från Mari,vi skulle
gissa vad det var till...
Självklart för mej var en toalettpappershållare,
Hanen var även inne på påshållare..
Jag har den till toalettpappret..

Fast den var visst till plastpåsar *L*
Mamma ville gärna ha den som packpåse när hon är
ute & reser.
Tack ,tycker om flerfunktionella saker!

Måste visa mina fina mormorsrutor,,

Har packat mina & Theos kläder,ska fixa fika till
resan,göra rent kattlådan & fixa käk..
sist men inte minst...
VI FÅR TILLBAKA BILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen far vi till Malmö ,umgås med fina vänner,käka
gott,chilla,hänga,skratta & ta igen MASSOR
av tid....
Har inte bestämt om datorn får följa med ännu..

Theo har längtat massor efter denna helg
Visa DSC02193.JPG i bildspel
Äntligen =)

Dessa härjar visst nu säger Theo så ha koll =)

Vad gör ni en helg som denna?

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Jag började på att virka mormorsrutor en sväng men all inspiration försvann spårlöst. Kanske var det du som hittade den.

    SvaraRadera