lördag 12 maj 2012

Utmaning!


Fick en utmaning av Bea häromdan
Jag ska svara på 11 frågor hon ställt,utmana 11 andra
bloggare & bloggarinnor med 11 nya frågor.
Vore himlans skojsigt om denna utmaningen kunde
vandra vidare...
Så där ja ,då ska jag göra mitt bästa..
1. Har du någon dröm som du ännu inte uppfyllt?
 Ja,jag SKA hoppa bungyjump när jag är friskförklarad.


2. Vad skulle du helst göra; sticka huvudet i en
myrstack eller hoppa i en bassäng full med hajar?
Motivera ditt val!
Oj,det får nog allt bli myrorna,,jag hajar & vatten lät inge bra.


3. Vad gör du när du är ensam hemma?
Surfar,virkar,sover,löser korsord ja njuter helt enkelt.

4. Vilken känd person skulle du helst vilja träffa,
levande eller död?
Janis Joplin

5. Vilken är din favoritstad i Sverige och varför?
Oj oj jag vet inte riktigt,,har så dåligt minne så jag minns
inte alla fina ställen jag varit på.

6. Om du skulle kunna resa framåt eller tillbaka i
tiden, vilket skulle du då välja och varför?
Framåt skulle jag absolut inte vela men bakåt....
Ja ,jag skulle vela träffa min bror som omkom på
Vasaskeppet enl ett medium.

7. Vilken är den hittills bästa dagen i ditt liv och
varför?
Ja den allra allra bästa dagen är ju när Theo föddes,
han är det mest värdefulla & vackraste jag har.

8. Vad ångrar du mest i livet?
Jag tror att det mesta har en mening så om jag skulle
ångra nåt så skulle jag ju gå miste om något eller någon
erfarenhet.
Så nä jag ångrar nog egentligen ingenting.

9. Vilken är din favoritblomma?
Garbera,,djupröd

10. Favoritlåt just nu
Läppen *fniss*
11. Vem är den snyggaste kvinnliga kändisen
tycker du?
Cameron Dias är nog en av dom som jag kan namnet på =)

Så där ja..
Jag utmanar

Mina 11 frågor är:
1. 3 ord om hur du ser på dej själv.
2.Varför startade du din blogg ?
3.Vad finns i din väska?
4.Vad väljer du..att släppa en surfis var 30:e minut
   eller hicka resten av ditt liv?
5. Vilken historisk händelse skulle du vela uppleva,
    berätta varför.
6.Din fobi?
7.Om du fick bestämma en lagparagraf,hur skulle den
   lyda?
8.Drömbil du vill äga?
9. Ditt önskeyrke?
10.Årstid du vill ha för alltid?
11. 4 saker du skulle göra om du vann 500.000 kr?

Lämna gärna en kommentar när ni skrivit
utmaningen ,är nyfiken =)

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Kula att du tänkte på mig. Ujja, jag ska försöka, så långt törs jag lova, inte mer.

    SvaraRadera
  2. Roligt, har svarat på dina frågor och funderar vilka frågor jag skall ställa andra för att Utmaningen skall fortsätta :)

    Jo och Kniven visas på TV3play.se efter programmet. Man kan alltså se den från webben, hur många gånger man vill ;)

    Kramizzzzzzzzz

    SvaraRadera
  3. Hum ja ska tänka lite och sen får du svaren på min blogg om ett par dagar kram

    SvaraRadera
  4. Jag har fått den där utmaningen flera ggr o får typ hjärnsläpp av dom, sorry :/ men tack ändå! kram!

    SvaraRadera
  5. Nu har jag svarat på dina frågor. Det var riktigt roligt =)

    http://enkameraettliv.blogspot.se/2012/05/utmaning-fran-ankboet.html

    SvaraRadera