onsdag 23 maj 2012

Ett med naturen..


Växtfärgning stod på schemat igår i skolan,jag har varit
med & växtfärgat 1 gång innan i mitt liv men det är
mååååååånga år sen,,tror det var i 8:an.

Jag fick dispans & slapp ut & plocka för det fanns
snokar där & ja ...ni vet ju jag & mrO...
Kokade Java istället & de är ju ingen aktivitet
som ska underskattas.

Björklöv & hundkex & några löss var ämnena
som kokades upp.

Ni får mer bilder senare i veckan måste redigera
bort lite ansikten,,hur jag nu gör de,,,

Spännande att se vad Moder jord har att erbjuda oss
samtidigt är det hemskt att se hur mycket vi inte
använder oss av som våra förfäder en gång brukade.
Fortsättning på torsdag.

En sväng till Eksjö hanns med & hämtade hem lilla
Blomman,en glass i solen.

Theo hade kompis med hem & de vart fullt ös.

Kvällen avslutades med ett Groundingpass sen fick vi
som ville pröva på ryggyoga.

Jag är såld på Afrodans,det blir definitivt till hösten.
Kul motionsform.

Nu kamma luggen & lite ärende & sen njuta av
de underbara nålarna & kanske slänga ut min
blekfeta kropp till solens strålar några låtar=)

Vad gör ni en underbar dag som denna?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar