måndag 14 maj 2012

JAG VILL HA SNUS!!!!!!!!!

Oj vilka planer jag hade för gårdagen...
märklit när jag vaknade så var jag helt off,ingen lust
med något,inget var kul alls..
Bra att Theo har massa kompisar på gården & Hanen
vart & repa .

Jag & Bella virkade=)

Jag har nämnt innan att hon är min ena medicin,lilla
Bella.
När jag mår kasst så är hon i min närhet om inte i mitt
knä så ligger hon jämte mej eller bara svansar runt mej.
I går var en sån dag då hon låg i mitt knä..
Underbara älskade katt....

Det var SPA invigning några mil härifrån som jag hade
planerat att gå på men icke...
Blää dag helt enkelt..

Till råga på allt så är jag så galet snussugen,jag känner
hur gott de smakar,känner nästintill snusen under
läppen....
Jag är så tokigt nära att inhandla en snusdosa.
En del av mej känner att det är synd för jag har klarat
281 dagar utan snus & ska inte sabba detta..
En annan del av mej säger att va fasiken,,jag provade &
klarade 281 dagar,,inte alla som gör det...
Jag är värd en snus!

Ni vet dom där som sitter på axeln & knackar..
Inte lätt att fightas med samtidigt som Herr Ågren.

Nu är jag gräsänka i dagarna två,hanen är på kurs.
Inledde med en promenad på morron när Theo gick till
skolan om en stund ska jag på akupunktur..

Ska färga mammas hår i em sen ska jag bara hänga.

Jobbar på en E.F.I.T oxå,,se om jag lyckas idag=)

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Snus är äckligt. Du vill låta bli. Du vill låta bli. Du vill låta bli..... Osv... Puss

    SvaraRadera
  2. Lider med dig som fan, men om du köper en stor påse lösgodis så kan du väl mumsa i de åt mig och jag kan ju ta en prilla åt dig? Ska vi säga så??

    SvaraRadera