söndag 20 maj 2012

Päronpaj *L*


Våran Bella var borta från i Onsdagsmorron men nu
kom hon hem..
Min lycka är total!!!
Måste visa mina odlingar som kommit igång..
Vanlig & ruccolasallad
Ärtskida som kommer upp=)


Blomster bland nässlorna..













Idag kom Theo hem igen,Ankboet fulltaligt!
I dag kom kängan om den berömda
Jag var ju såååååååååå mogen som dravlade om
det på HELA internet...
Ja jag vet att jag retas nu men kan inte låta bli..
Min värld går under oxå för jag blev av med en "vän"
på Facebook oxå,,,,*fniss*
Å allt för att Päronpaj inte är middag i mina ögon till
ett barn

Fast mest nyfiken är jag på vem du är som
förmedlar härifrån...

Nu ska jag njuta av Bella,Theo,Pixie & Hanen
som snart är hemma från sin repning..

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Ja du tro inte de är så svårt att lista ut, jag tro jag vet vem de är :D

    SvaraRadera
  2. Menar du att man inte kan servera päronpaj till middag ;-).... Har jag visserligen aldrig gjort, men glassfrukost är mumma.... Hahaha... Kram på dig lilla Anka..../ Carro

    SvaraRadera
  3. Menar du att man inte kan servera päronpaj till middag ;-).... Har jag visserligen aldrig gjort, men glassfrukost är mumma.... Hahaha... Kram på dig lilla Anka..../ Carro

    SvaraRadera