lördag 5 maj 2012

Trappor...

...Ja dom var inte jättesköna att gå i idag,jag känner
att jag var på bodypump igår =)
Men så jag gillade det,blir ett kort där minsann.
Får bara tänka på att ta de lugnt med min ödemarm
den molar lite idag men tänker att de blir väl bättre
ju mer jag tränar..
Någon som har erfarenhet av träning & ödemarm?
Jag har ingen erfarenhet av något av det *fniss*

Efter en blåsig runda på stan så inhandlade jag lite fika
& for upp till Hanens klubb..

Garagefika ä aldrig fel.

Det är en viss känsla att fika så där opretansiöst,ja
lite som att äggmackan & kaffet smakar bättre på en
picknick .
Det var uppskattat & till slut så var vi över 10 pers.
Sånt gillar jag,sitter på en ölback & bara tjatar &
slänger käft,,vara du med allihopa...

Ville ju gärna kolla hur det går med Dagny oxå,,jag
är så sugen på att åka nu ,ja Å de är ett friskhetstecken
om något för de har jag inte känt de senaste 2 åren.
Fast jag hade kankse inte heller suttit på klubben &
tjatat i 2 H heller för 6 månader sen...
Älskar när det går framåt
MEN
Skynda långsamt!!!!!!

De artar sej=)))

Nu så är de snart dax att svida om & kamma luggen
för ikväll är det dags för cruising i stan.
Kolla på alla fina bilar & säkert en & annan pilsnerhäck.

Sen blir det grillning hos Aili & Jonte...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Oj många fina bilar va de och en o anna bra bil på ankan blev de oxå. Kram

    SvaraRadera