tisdag 21 juli 2009

Blåsigt Vetlanda idag,,,

*
Gårkvällen bidde filmlös,,hanen fastnade framför Ps 2 istället & sitt
nya spel, får passa på nu när Theo inte är här för det är ett 18+ spel.
*
Idag gick jag ner på staden i hopp om att gå på konkursrea på
Hemtex, jo visst var det konkursrea men när det var så knökat med
folk så kön var genom hela butiken så bara kände jag att,,
NÄ det var jag inte villig till att trängas med hela Vetlanda på den lilla
ytan.
Gick & kollade lite andra affärer istället & hittade bebispresent
till Patrik,,ska snufsa bebis i morron nämnligen=)
*
Sen började det att blåsa massor i staden här, fick rädda min Pelargon
2 ggr från bordet,,stackars lilla blomma & lekakulor över hela
loftgången,tur ingen kom & rullade iväg på dom innan jag hann sopa!
Lilla blomman vältade,,,
*
Skulle gått över till grannen & kollat hennes kattunge & kaffe var
tanken men ack vad jag bedrog mej,,började frysa & huvudvärk &
trodde det var vädret & dåligt med ätandet.
Drog på mej en filt & mina Scrubsavsnitt & soffläge.
& sommnade!

Scrubs

*

Vaknade en timma senare med ännu värre huvudvärk,,MIGRÄN,,,bara att stoppa i mej medicinen, sovmask,dra för gardinerna & försöka sova igen.

Hanen fick springa med skållheta handukar & lägga på min panna ..

Vilade en stund så nu e jag piggare igen,,lite "bakis" men de får jag ta!

Farbror Conny kom över på en kopp Java & lättade på trycket lite så nu spelar hanen Ps2 igen & jag ska nog lägga mej & lösa korsord & vänta på att den nasande E-on ombudsmannen ska knacka på igen för att få ett nej av oss.

I morron ska jag snufsa på bebis igen,,det vimlar ju av bebisar runt mej..behöver inte skaffa någon själv det gör ju alla andra så bra ju =)

Längtar till våran vecka i stugan nu & efter Theo.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar