tisdag 28 juli 2009

Fottvätt & bloggkaffe,,,

*
Idag bestod förmiddagen av slapp,slapp & ännu mera slapp.
Theo lekte med grannpojken tills störskuren kom men då var det
lunchdax ändå!
Sen drog vi bort till Karlssons & kollade korgar till badrummet.
Hittade tyvärr inte riktigt det jag ville ha men kom precis på nu att
det mesta går väl att måla kan jag tänka =)
Hittade ett par svarta jeans till Theo på rea, det måste ju vara bra att
ha så det fick bli så.
När vi kom ut på parkeringen så såg jag nåt välbekant ansikte..
Peitor skåning..min gamle vän från numera bosatt i Kalmar.
Trevligt att ses & ja varför inte på en parkering i Vetlanda.
*
Funderar lite på våran tandhygien här hemma..kanske dags att göra
ett besök hos tandis *fniss*
Lite för mycket godis kanske *L*
Ett litet överbett?
*
Sen bar det av till min bloggvän Gladmymlan & kaffe på den
omtalade Amerikanska verandan..
Kaffet & kakan fick plus plus plus & grillen var väldigt fin =)
Trevligt sällskap & prat om allt & ingenting..ungarna lekte både
inne & ute,,ja en bra em tycker jag..Thank U!
Jag behöver inte tvätta mina fötter ikväll heller eller vänsterfoten
iallafall, det skötte nån annan om =))
*
Hem & käka lite & fixa hyllorna i badrummet,,blev bra trots att dom
inte var svarta & röda, känns som om det får plats 3 till på andra
hyllan.
*
,,, slutresultat,,,
*
Klippningen är uppskjuten tills i morron, det har varit helikopterfärd
över Edstorp visst & "Stänkarn" skulle visst yra runt i den ikväll!
*
Annars är jag lika optimist som alla andra kvällar & hoppas att Theo
ska somna =)
Är ganska fantastiskt så mycket det finns att berätta just vid läggdax
& kissenödig i massor & törstig,,,
Att jag hör mej själv ibland genom honom är ju nåt & le åt ibland..
Han har alltid frågestund om hur länge jag ska vara vaken & vad jag
ska göra innan jag ska lägga mej osv..sen hör jag:
-Men mamma om du inte har nåt att göra så tycker jag minsann att
du ska lägga dej annars blir det ingen dator i morron för dej..
Opps,,,,
*
Stannade på hemvägen & köpte Polly..hmmm jag blev sugen på det
av någon anledning ;)
Dark sensation,,mycket goda faktiskt, en sort jag kunde äta lagom
många av,,älskar ju mörk choklad !!
*
Hejdåposs!


2 kommentarer:

  1. snygg bild i rubriken, data-nörd:-)
    jag har grava problem men det börjar ta sig:-)
    tack för fikat o du vet var fottvätten finns när dom börjar bli smutsiga igen:-)

    SvaraRadera
  2. *fniss* ja han vet hur han ska ta hand om gästernas fötter....nästa gång får det bli höger *L*

    SvaraRadera