torsdag 23 juli 2009

Lite nytt fix,,,

*
Vet ni,,,,i morron kommer min Theo =)
*hoppar av lycka*
*
Idag bar det av till Jönköping efter en väldigt konstig natt.
Jag vaknade vid kanske halv 5 & kunde inte sova mer, var på toa &
plockade ur linserna som jag glömt tidigare på kvällen, snurrade &
funderade på att gå upp men tänkte att jag kanske väcker hanen då..
somnade nog igen vid nån gång eftre 6 *suck*värdelöst trött idag!
Nåja iväg & trängas på IKEAs parkering, var inte så farligt inne i
affären faktiskt trots vädret.
Hittade lite till Theos rum måste piffa upp det lite för nu lär vi ju inte
måla innan hösten.
lampa till fönstret,,
& fyndöverkast 1/2 priset =)
*
Hittade även våra röda hyllor & ljus till toaletten.
Ja & allt till ett hyfsat pris faktiskt.
Gick en sväng på A6 oxå, vi ska ju på bröllop i Augusti & måste hitta
nåt att klä på våra kroppar då,,alla tre!
Fukten sprider sej i garderoberna här i lägenheten & vågen är
INTE våran vän!
Hittade lite förslag iallafall=)
Sen bar det hemåt, gäspandes & lite oro i kroppen tyvärr =/
*
Nu i skrivande stund så håller Hanen på att sätta upp våra hyllor i
badrummet men klart ska det jäklas & enviser är han ,,
det var ju BETONG så då var han tvungen att åka efter en slagborr !
Men nu så närmar det sej så som det ska vara..
Du e så duktig fin!
Själv har jag vikt tvätten & fixat Theos rum, plockat undan &
förberett för hanens borrande & nu stoppat in potatisarna i ugnen.
Vi chansade & köpte ett Rose vin oxå till kvällen,,
*
Rosevin, bakad potatis & röra & sallad blir en bra avslutning på
kvällen!
*
Hoppas inte grannarna blir arga på oss när vi borrar men vi brukar
inte störa så då hoppas jag dom säger till,,är ju snart klara!
*
I morron ska jag hoppa in på H&M & se om dom har "min" jeansväst
i min storlek, i höst blir det FlowerPower Ankan *hi hi hi*
Sen blir det även fika med några av tjejerna hoppas jag, har ju inte
orkat med det innan så det ska bli myz!
*
Hejdåposs!


1 kommentar:

  1. flower-power ankor tycker jag om:-)

    theos rum såg mysigt ut! vi har möblerat om i stugan svärmor o jag idag, och fick med gubbarna med på det till slut! nu har det otroliga hänt, bonaden som hängt på samma ställe som sextiotalet har nu fått en ny plats på väggen mittemot! otroligt va?
    och vi har rensat bort en massa fula porslins-saker så vi har varit hyfsat produktiva här med!

    kram på dej!

    SvaraRadera