söndag 26 juli 2009

Regn & sol, regn & åska,regn & blåst!

*
Ska det vara så här?
Svensk sommar,,regn & fuktigt det är väl inte så att solen skinit klart
för i år va?

I natt har jag legat jämter ett element!
Det visade sej att Theo hade feber på morron =(
Peppar peppar så var det länge sen nu men det trista är ju att det
blev ingen svampplockning med tjejerna, det hade jag sett fram mot.
Nu är ju han ett sånt häringa febertoppsbarn så i morron är det inte
säkert att febern är kvar *hoppas*.
Hoppas ni hittade massa godingar=)

Så det är film i sängen & jag har hunnit med att fixa lite granna &
snart snart så kommer hanen hem..då blir det grillat är tanken.
Hoppas dom klarar sej utan för många regndroppar bara.

Funderar en del på vart människans självinsikt tog vägen & att inte
kunna inse att jag & Theo är ett ,att jag som förälder har ett ansvar
för honom.
Är jag bekväm i ett sällskap så blir han,,,
Vi hör ihop han & jag även om du inte inser det!

Känner du
dina egna brister
bör du även kunna
förstå andras.

Till Osloskånskan: Grattis till sonens lägenhet.
Det är så att jag kan inte lämna kommentarer på din blogg så jag
hoppas du ser detta.

Nähä, dax att måla nageln en gång till & vattna Theo..

Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. nä lill-fisen! trist med feber...
    ja ni HÖR ihop. Det är ju halva du jue!
    märkligt det där.

    själv blev jag f-b på mitt ex igår då han var snäll o lämnade en film te oss, hängande på dörren, en timme innan vi kom hem från båstad...
    och då har han inte sett killarna på över en vecka...han som brukar vara här varje dag annars:-(

    men uppenbarligen var det så viktigt att festa med sina kompisar att han inte " hann" träffa dom:-(
    man blir trött ibland.

    man kan ju även tycka att det skulle varit kul om vissa ex kunnat istället för att åka halva sverige till nån tjej, kanske ta sina små barn på nån semesteraktivitet. men näää.

    förlåt. jag vet du fikar m x ibland. och han är ju mitt fjärde barn, men ibland kokar man över. så bara är det.
    man vill ju så mkt för barnen skull och när folk istället tänker på sig själva hela tiden i första hand så känns det i mammahjärtat.

    nåväl du vet väl hur det är om nån!

    hoppas LillTheo kryar på sig och att du får en bra dag!
    kramen

    SvaraRadera
  2. ja men anke-panka, borde kunna ta en fika på tisdag. Har du Theo med dej?
    jag kommer åka ut till stallet på morgonen för jag har lovat att ta emot hovslagaren där, lär ta några timmar så framåt eftermiddagen kanske? var? cafe eller hemma hos??
    kramen kramen

    SvaraRadera
  3. eftermiddagen blir kanonbra. Ja Theo är med oxå. Bestäm du var är öppen för förslag.=)

    SvaraRadera
  4. kan du inte komma hit då?:-) o dricka mitt prisbelönta kaffe ur min amerikanska kaffebryggare????
    fast här serveras inte zoegas, bara milea soft gevalia:-)
    kramen

    SvaraRadera
  5. de blir kanonens, tid?

    SvaraRadera
  6. ska vi köra tre? jag gissar jag är hemma efter ett nångång! ska se till att lite pojkar är hemma om theo vill leka med!
    kramen

    SvaraRadera