fredag 24 juli 2009

Ta vara på nuet & njut!

*
I går blev det klart i badrummet så nu har vi våra röda & svart hyllor
behöver kanske inte säga att temat blev rött/vitt/svart =)
fina hyllorna !!
*
I om att vi bytte hyllor så blev ju backarna över så då fick vi helt
enkelt sätta upp dom & göra "barskåp", är ju bra för Theo når ju inte
heller (ännu)..gillar ju såna däringa gamla saker.
"barskåpet"
*
Idag blev det en fika med tjejerna med några grabbar & barn.
Det kändes helt ok, är min första fika på länge men jag har ett lugn i
mej som jag inte haft på länge, känner mej säker mer på mej själv!
Jagade jeansväst oxå men nä den fanns inte i min storlek här heller så
nu får det bli en beställning från H&M istället !
Jag SKA bara ha en sån & helst en jeanskjol oxå !
*
Var hos grannen & kollade på jättesöta kattungen, precis kolsvart.
Ni får inget kort för den var inte still så länge =)))
Rensade luften lite oxå,,tack för ditt öra *kram*
*
Egentligen är jag ganska glad över mej själv, att jag nu för en gång
skull stannat upp & lyssnat på vad JAG känner & vad JAG vill.
Tycker om mitt nya tänk, våga släppa kontrollen, våga leva med att
bara vara jag!
Ta vara på nuet & njuta =)
Bestämt mej för att ödsla energi på sånt som jag kan göra något åt.
Fick ett samtal idag igen,,,,
Jag fick reda på igen att jag inget betyder för dej & inte får var i ditt
liv.
Nä det har jag förstått redan & ödslar ingen energi på det längre
just på grund av att JAG kan inget göra åt det, denna gången är det
inte jag som valt.
Älta gammal skit till ingen nytta!
Jag har ältat massor i mitt liv & slösat energi & kommer säkert göra
det igen för jag är inte mer än människa men jag kommer inte göra
det samma omfattning som innan,,det kan jag nästan lova!
*
Sen är det så här att om det känns bättre för dej att läggaALLT på
mej & inte se till ditt egna bidrag i soppan så gör det!
Jag vet vad jag har gjort & det räcker, det är inte jag som kontaktar
dej utan tvärtom!
*
Sovdax,, i morron bär det av in i dom djupa vinbärsbuskarna hoppas
det inte finns några fästingar & ramro där.
*
Hejdåposs!


6 kommentarer:

  1. Säger bara en sak: KEEP UP THE GOOD WORK GIRL!!!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Skickar över en puss och kärlek till dig! Kram Tina

    SvaraRadera
  3. "I´ll either find a way or make one".
    Så härligt att du mår bra =)
    Är själv på topp o då blir man extra glad när andra också mår bra =)
    Kram Millan

    SvaraRadera
  4. snyggt anke-panka! och barskåpet var tufft!
    kramen

    SvaraRadera