fredag 3 juli 2009

Lugnet är kvar,,,,,

*
Oj så gott jag har haft det,,,om jag hade kunnat så hade jag gett dej
Snorskan mina känslor & lugnet & energin men om vi blundar nu
hårt så för jag över...............................................härligt va=)
*
Vi har badat, plockat snäckor, fikat, mysiat,ätit,laddat energi & solat.
Jag funderar på om dom som bor så här jämt vet om det, ja inte bara
pengamessigt då utan själsligt?
Åkt förbi sånt mys & tomten som stugan var på, låg jämte Lagan &
båtarna kom & gångavstånd till Kattegatt,,så underbart härligt.
Glad att Theo & jag fick komma till Svärmor några dagar.
Hanen kom ju ner på onsdagkvällen & på torsdagen så var vi vid
starnden.
Hajen Robert & Hackspetten Theo byggde sandslott & guldpris,
jag skulle bara sola lite & somnade,,,totalt lugn=)
men min stackars lille son som är rödhårig & vit ja nästan
genomskinligt vit, är & förblir vit,,syns inte att han varit i
strandkanten i nästan 2 timmar lekandes i bara badbyxor!
Har ju iofsej inte bränt sej heller & det får jag vara glad för.
Hemresan gick bra,,AC är kanonens=)
Sen blev det pizza & film & en svettig natt,,kvavt & lika dant idag
men nu mullrar det så förhoppningsvis rensar det ut lite.
*
Theo har åkt till sin pappa nyss, ett hål i hjärtat.
Att jag aldrig lär mej!
Ska inte klaga för mycket, helgen är bokad av Mcträff så jag fintar
min hjärna lite=) sen har jag ju honom på dagtid hela nästa vecka då
dagis har sommarpersonal!
Massa mys har jag planerat att hinna med förutom måndagen,,då
åker vi till Jpg & ultraljudar mitt hjärta så håll tummarna för att det
inte finns nåt lufthål.
*
Nu ska jag hämta tvätt & fixa kycklingsallad & vin till min fina hane,
det är han värd, hinner nog lite PS2 oxå ;)

*


*


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar