söndag 11 april 2010

Antikräftskiva hos CancerLotta...

1
Det blir bilder över kvällen,,,
Cancerlottas antikräftskiva (kräfta=cancer).
1
Kanonkul trevlig fest, massa skratt så magmusklerna fick jobba
ordentligt, god mat & god dryck.
Ska erkänna,,jag tog nog 3 eller 4 bloss ja eller bloss,,det blevo
munbloss för halsbloss gick INTE ,,
Om det var gott? NÄÄÄÄ äckligt.....är glad att jag slutat...
Så här i efterhand var det nog inte det bästa för kroppen att
festa till det,,har varit behandlingstrött idag inte så mycket
bakis fast jag borde nog varit det,,,
Ulrik valde att åka med mej hem tyvärr men men..
Jag har lärt mej & ska hålla i den lärdomen under resten av
resan att bara för att jag känner mej pigg & alert så är det
inte så men min själ ler & jag behövde denna fest nu tror jag.
1
Kräftdekorationer
Kräftbelysning

Mannen i huset plockade & donade i köket..
Cancerlotta visar oss Holken =)
SKÅL!!!!!!!
Jag & Cancerlotta
Mingelprat
Å ett & annat skratt..
1
Blevo perukprovning oxå, ja den gick laget runt,,en frisyr som
passar alla =)
Vinade till sista slurken....
Rosett i håret,,så fiiint=)
En fet tungkyss =))))
Jag, Liselott & Tina..
1
Jag tackar för en helt underbar fest...
Underbara människor, det var kärlek & värme
i massor denna kväll.
1
Hejdåposs!


















6 kommentarer:

  1. Stackare, blev du så dålig?!?
    Men, som du själv skrev, jag tror att du behövde den här festen i alla fall.

    Och du - jäkligt roligt hade vi!!!

    :D

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Synd att du blev dålig. Ni såg ut att ha kul på festen iaf. Kram

    SvaraRadera
  3. skojar du, du var värd en reedig fest!!:) härligt att se bilder, och att du kom iväg! där fick han tji på näsan kräft-gubben!!

    baksidan är ju trist med ulrik men som tur är brukar han vara kortvarig:)
    kramen på sej!!

    SvaraRadera
  4. Så fina ni är allihopa :) Och KUL ser ni ut att ha haft!! kram

    SvaraRadera
  5. Sååå roligt att få se bilder!! ;-)
    Vad fina ni var allihop!

    Även om man känner sig extra trött efteråt så ger det så mycket mental energi att göra sådana saker att det minsann är värt det ändå...

    Hoppas du har hämtat dig lite.

    Kram kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. En rolig fest kan nog behövas och roligt verkar ni ju ha haft..
    Tråkigt att Ulrik var tvungen att hänga med och att du inte mår så bra efteråt, men kanse det kan vara lite värt det emellanåt nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera