torsdag 8 april 2010

Webbshopping...sambeställning kanske?

1
1
Inte rik men inte fattig heller....
Skatteåterbäringen kom igår eller ja pappret på det i allafall,,ska
deklarera via nätet iår så får jag det till midsommar,,hoppas jag!
Är glad när det inte är minus på pappret iallafall...
1
Nu har jag webbshoppat,,måste ju ha nåt å ta på mej, hittade
haremsbyxor & tunikor på halens så nu är det bara att vänta på
att de ska komma...dom är ju stora & bra !!
1
Ska även beställa Buffar att ha på huvet till helgen, fick en
adress av en bröstsyster sist vi var inne på Onkologen,,
Ja de finns massor att välja mellan,,även Theo ska få en tuff
att ha på huvudet i sommar,,går ju att bada med den på oxå!!
Dom har även vattentäta packsäckar till oss hojåkare....
1
Jag tänkte bara kolla OM det är någon som vill beställa,,ja vi
kan ju sambeställa men bara om ni bor här i trakterna.
Buffen är praktisk, kan ha den när man åker hoj, värma halsen
en kväll på Speedwaybanan, praktidkt till barnen på huvet,
eller bara en dag när håret lever ett eget liv...
Kolla in HÄR & är någon sugen så dra ett mejl till mej
ankjaveln@hotmail.com
Jag beställer på Söndag.
1
Nu är det dax att hoppa ur bingen, ska hämta mitt nya körkort
i dag & Theo & Simonlek & Camilla & jag får en skvätt Java =)
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Hjälp, buffar skulle jag kunna äga hur många som helst tror jag!
    Tack för tips på hemsida där man kan införskaffa dem!
    Antar att det inte är så bra om vi sambeställer när vi inte bor på samma ställe!?
    Kramar!

    SvaraRadera