lördag 24 april 2010

För absolut sista gången,,,

1
,,hoppas jag att jag ska behöva tala om att denna bloggen är MIN
här inne skriver jag om MITT liv som jag ser på det,MINA
tankar & funderingar & allt detta utifrån så som JAG ser det...
1
Senast idag fick jag höra av Theos pappa att jag skriver skit om
honom..nä han läser inte här inne.
1
Så ni som stör er på denna blogg & tydligen inte har nåt annat
fritidsintresse mer än att sms:a & ringa honom om ALL SKIT
som jag påstår skriva om honom.
Sluta läs här inne om ni bara är ute efter att vidarebefodra &
inte läser för att ni bryr er om mej eller tycker att det är en
bra blogg att läsa,,ganska enkelt,,jag tvingar ingen att läsa.
Önskar att ni hade en gnutta råg i ryggen & komma till mej
dvs ägaren av bloggen istället men men ....
Att jag inte skulle våga ringa honom & fråga om jag får låna
Theo?
Hur tänkte ni där?
Varför skulle jag inte våga?,,,
Kan ju lixsom inte bara hämta honom utan bör kanske fråga så
dom inte har nåt annat inplanerat!
1
Hoppas verkligen att detta är SISTA gången jag behöver tala
om att detta är MIN blogg,,
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. och jag stämmer in till fullo med dej....supporter av the local bitch-anka som jag är:)))

    allvarligt talat, på hur många olika sätt ska man behöva säga samma sak om och om igen då?!
    det är ju märkligt och faktiskt lite smått respektlöst att så "splitt" mellan dej och theos far som detfaktiskt BLIR när det går från mun till öra till mun metoden...

    hoppas nu budskapet går FRAM och du får lite lugn och ro!!!
    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Såna människor finns det alltid.. Hoppas de har fattat nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. nu vet jag inte vad som har hänt, men det är tråkigt när röven pratar och inte hjärna få prata för sig själv! Det är ju verkligen till att starta osämja mellan dig o fadern. Dem som gör det kan väl TÄNKA FÖRST innan dem handlar. De kan ju även passa på o tänka på theo innan som få uppleva detta tjabb mellan sina föräldra , det är inte " röven" som står mitt emellan detta!

    SvaraRadera
  4. Vad ska man säga. Folk har inget liv...

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Kan det vara så kul o ställa till jävelskap,det finns väl tillräckligt av den varan ändå.

    Springa runt som en jävla krösamaja o pladdra..fifan.

    SvaraRadera
  6. Det sorgliga är att du måste stå på dig...

    Kramar från Pennelina

    SvaraRadera