torsdag 15 april 2010

Ny adress,,,,

1
08.46,,,God morgon,är ni vakna och redo för frukost ? =)
Detta går att leva med..Tack Camilla!
1
När frukost var intagen så fick vi nycklar till nya lyan=)
Kartaonger & möbler har burits & mamma fixade god mat till oss ,,,
1
Utsikten när första klivet tas på uteplatsen,
ja även då tvrumsutsikten!
1
Jag har sneglat på andra grannar & har sett att någon har en
soffa på uteplatsen,,vill jag ju oxå ha ,,mysigt & praktiskt!
Idag när grannen under öppnar sitt släp med grejor som dom
ska slänga på tippen så vad står där i då?
Jo denna soffan...

1
Den har nu bytt adress från tippen till våran baksida,,
Ska lackas, målas & kläs om,,,,
Vicken tur att jag är nyfiken & lite fräck..
Hade jag inte frågat hade den inte varit vår nu,,,,
Fanns säkert en menig med att den skulle visas för mej just då!
1
Nu sitter jag med benen högt upp för ack så hårda dom är &
stinna men jag är så nöjd med dagen, den har flutirt på så
bra,,
Tackar så mycket för hjälpen vi fått på alla sätt & vis,,,
Är så innerligt tacksam=)
Det lär bli grill & pilsner sen på uteplatsen =)
1
Funderar starkt på att sove en stund,,,
I morron bitti kommer Theo hoppas jag,,har messat & ringt
hans far om morrontid ,,förvisso inget svar men han hör väl
meddelandet & kan läsa!
En frukostrepris hos Camilla & Tove blir det oxå...
1
Mår bättre idag, svackan som var kommer & går,,inte den
första & inte den sista men det är som E skrev,,,
Vi får lära oss att leva med svackorna,,,
Hon har så rätt,,,när det handlar om en sliv & framtid,,då får
jag ha svackor,,,men bara så länge jag ser till att ta mej ur dom.
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Kul att flytten funkat så bra, och en soffa!
    Slit inte ut dej nu, packa upp har du ju all tid i världen på dig att göra:O)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din skull. Kul med soffan :O) KRamiz o ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som ni skall bo på ett mysigt ställe..
    Soffan var det nog en mening med :-) Den kommer att bli kanon med lite ny färg och nytt tyg..

    Ha nu en bra fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jag är så svag för sådana soffor :-)

    Många kramar från Pennelina :-D

    SvaraRadera