måndag 12 april 2010

Woops,,flyttar visst om 3 dagar....

1
Snabba ryck,,Flytt på Torsdag!
1
My dear husband väckte mej idag så jag inte skulle försova mej
till morronkaffedajten med Camilla!
Somnade i soffan så gott igår & staplade in till sängen framåta
1 tiden,,,
I dag har jag hurknat till efter helgen men ojojoj vad trött min
kropp var men det var värt varenda gäspning kan jag lova!
1
Kaffet slank ner & tvätten e vikt & disken e diskad,,,luggen e
kammad & livet leker!
En oerhört nice fm med Camilla & en skinnjacka hade hon oxå
som jag kan låna,,,LOVELY!!!
Det är ju ganska kraftig fukt i min garderob här så ALLA
skinnkläder är för små!!!!
1
Dom ringde från bostadsföreningen här & undrade om vi ville
flytta den 15:e,,,nja blir kanske lite stressigt med tanke på att
det är om några dagar bara...
Men sen när jag lagt på & pratat med Robban så kom vi på att
visst går det OM vi vill & det vill vi ju...så vi bestämde helt
enkelt att på torsdag blir det flytt!
Kan vara väldigt skönt att vara på plats i det nya när jag börjar
med nästa behandling,,,bara kunna vara!
1
Så finns det någon som känner att ni har tid över så kan jag
garantera att det finns att göra här=)..
Annars så går lasset på Torsdag & då finns det oxå att göra..
Java utlovas under tiden & sen när vi kommit iordning blir
det grillning...
Nån som e intresserad=) *blink, blink*
1
Har varit så duktig & tagit tag i AFA för & ansöka om lite extra
peng nu när jag är sjukskriven,,hoppas på tur!
1
Min syster Mari & jag har inte varit lika,,,nja kankse ögonbrynen
har vi fått höra men nä absolut INTE syskonlika & de har vi
inte själva tyckt heller men nu när jag rakat av håret så var de
nån som sa att Oj vad lik Mari du är.....
Nästan så att folk tar fel *fniss*
Ja kolla själva....
1
Nu ska jag putsa fönster & börja packa,,,,,
1
Hejdåposs!



9 kommentarer:

  1. Härligt med tidigare flytt =) och ja, vad lika ni är. =) tack för dina kommentarer i min blogg, många som läser men ingen som kommenterar, så det värmer i hjärtat =)

    kram från mig

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Vi har INGEN fukt i hallen, men alla mina vårjackor har krympt under vintern ;-)

    SvaraRadera
  3. Min syster och jag är också helt olika men vi brukade göra samma grimas när folk påpekade detta och DÅ blev vi jättelika. Klart ni är lika - snygga båda två/Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Visst är ni lika. Flytt på torsdag, låter jobbigt men härligt. Kul att flytta, så blir det rensat en del. Fast här har rensats både i garderober o rabatter. Mina byxor börjar hänga fult i rumpan. Men det är ju bra när det är åt det hållet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men sån härlig överraskning med flytten!!! Grattis!
    du o din syster är ju JÄTTElika!!

    SvaraRadera
  6. Fina är ni! Lycka till med flytten!

    SvaraRadera
  7. Jag har sett en broddway,jag har sett en broddway........Fru C

    SvaraRadera
  8. thihi ja ni ee lika nu *ler*

    SvaraRadera
  9. Fina ni är du och din syster! Hoppas flytten går bra. Kram

    SvaraRadera