tisdag 20 april 2010

Hoppas du har det bra nu där du är...

1

1
I går fick jag ett telefonsamtal från en vän..
1
- Jag är lessen, K finns inte längre ...
1
Som nog en vanlig känsla så kändes det som om hon skojade
men det vet jag ju att man inte gör..
Hon ville berätta innan jag läste eller hörde det från nån annan
1
I går morse valde han att vandra vidare bortom all oro & tankar.
1
Vi jobbade ihop ett tag, en speciell person men så omtänksam
& rolig,,vi kom väldigt bra överens,,skrattade & skojade.
Han lärde mej tips & trix,,han var även den som visade mej
hur jag tömde en kontainer med trucken,,,han övade tålmodigt
med mej ända tills jag kunde.
Vi pratade en hel del...
Efter att jag slutade jobba där så frågade han ofta om hur det
går för mej nu med alla behandlingar genom en fd arbkamrat.
Han hade genomgått samma skit som jag gör nu.
1
K jag tycker inte om ditt val men jag hoppas att du fått frid &
att dina bekymmer & brustna hjärta stannade här.
Hoppas nu att du gör bara glada,roliga saker.
Kanske sitter du & skrattar med min pappa,,hoppas det för
ni skulle gillat varandra är jag säker på=)
Du lämnade många vänner kvar men en dag så syns vi.

1
Vila i frid!






5 kommentarer:

  1. Usch! Jag beklagar!

    Får rysningar när jag läser.
    Jag hade en kompis som tog sitt liv för två år sen, en som cancern tog och en som en tragisk bilolycka tog.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fint skrivit.Det känns fortfarande lika ofattbart men han har ju fått frid nu.Han tänkte ofta på dej.Kram Fru C

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas som du att han nu fått den frid han nog ville ha..
    Han kanske träffar på min bästa kompis som tog sitt liv för några år sedan, hoppas de i så fall har roligt ihop..

    Beklagar din sorg..

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Jag får rysningar av det du skrev, mycket vackert å stämde in så väl på honom.

    SvaraRadera