onsdag 17 juni 2009

Kvällsträff,,,

*
Jag är så stolt, min unge som kryper ihop som en boll när dom andra
barnen stänker vatten , skriker när vi tvättar håret, doppar inte
ansiktet..
Har idag,,,doppat näsan & bubblat vatten & varit i den stora
bassängen =)
Tvättar även håret i duschen,,,ryggar lite när vattnet kommer men
ack så stolt Ankmoder jag är idag!
Detta firade vi med en glass efter dagis =)
*
I kväll är det kvällsträff för hojar,,
En kille inte så långt härifrån drog ihop för några år sen en kväll,
alltid onsdagen innan Midsommar, där vi kan träffas, köpa fika,
kolla på naturen & umgås med andra..
*
I kväll kommer även mina tankar vara hos Pappa,,han åkte alltid dit
men jag hoppas att han sitter bak på min hoj så åker vi dit
tillsammans ikväll...*saknar*
*
Förra året hade det varit 407 hojar där & i år vill han slå rekord.
407 hojar & sen är det flera som det är 2 på + en del bilar med minst
2 i så ni kan räkna ut ca hur många goa folk det är där!
Min mamma ska oxå följa med så hon tar Theo i bilen så kan jag
hojka, hörde något om att jag skulle visa vägen,,,
Ha ha ha det blir spännande,,jag är nog sämst i hela detta distrikt på
geografi & att hitta men dit ska jag allt hitta =)
Annars överlåter jag det till någon annan att vara Roadkapten.
Hoppas det inte börjar regna men OM det börjar regna så stannar
Theo & jag hemma & gör negerbollar,,,kan funka!
*
Hejdåposs!

2 kommentarer: