måndag 15 juni 2009

Vi nådde inte riktigt ända fram,,,

*
Efter simskolan & hylluppsättning så bar det iväg till Cilla,Atle & Lisa
,,det är som att fylla på min energibehållare,,,
det går inte att åka därifrån tom,,
Det är så underbart & som vi sa,,det gör inget om vi inte ses så ofta
för på nåt vis så börjar vi där vi slutade..
Fick kanongod fisk & potatis ute på altanen.
Atle & Theo busade & Lisa ,,ja hon gjorde allt som hon inte skulle =)
Totalt orädd den lilla tösen!!
Ser du nåt bakom badbollen?
Theo posar!
Atle & Theo
Speja fick oxå vara med,,
Lilla Lisa=)


*
Tänkte att vi skulle plocka lite blommor & bege oss ut i naturen en
sväng.
Är ju så rofyllt att vara ute så,,
Ängabollar blev det en bukett med hundkex & Midsommarblomster
i, visst erkänn att det är härligt att i år kan vi faktiskt ha blommor i
Fallosymbolen på Midsommarafton.
Ja idag har jag fyllt min kropp & själ med massor av god energi..
detta var precis vad jag behövde=)
Jag & min Cilla & Lisa.
*

Sen styrde vi kosan mot Vetlanda igen bara handla en snabbis .
På vägen hem så började bilen & rycka(hade Hanens bil),,
Hmmmm min vanliga tur med bilar,,nu skulle väl den gå sönder!
Tillslut så dog den & gick inte ens hoppa igång på växel,,
FÖRBANNAT!
Sena var vi hem, Theo skulle äta & sova för simskolan i morron,,
tänkte jag ja=)
Vilken tur att min dag varit så underbar annars hade det nog
kommit en ramsa som INTE varit ämnad för små öron!
Så nu gott folk!
36 år & haft min premiär i SOPPATORSK & snyggt gjorde jag det !
100 meter från en obemannad mack & utan reservdunk i bilen,,
det är ju så en kan skratta sej trött va *L*
Hanen fick komma med dunk & bensin men lite bekymmrad blir jag
av folket i vår tid,,
Ja det var säkert ett 70 tal bilar som drog förbi, en tutade på mej &
inte en enda stannade trots varningsblinkers & jag utanför bilen..
Trodde dom att det var mitt Måndagskvällsnöje?
,,stå vid en volvo 745 kl halv sju på kvällen längs med vägen!!
Jag blir besviken & ja jag tillhör dom som stannar så jag får säga så!
Satte mej demonstrativi på motohuven & såg allmänt less ut men
nähä det hjälpte inte det heller..*suck*
*
Kan tala om att det blev Mc Donalds för killen sen,,han vart ju glad=)
Han höll sin dricka hela vägen hem & 1/2 meter från ytterdörren så
JA då tappar han drickan,,ALLT rinner ut,,då darrade det i hans
underläpp men snabbt för att rädda situationen så LOVADE jag att vi
handlar en ny i morron,,
dagen har varit lång & massa aktivitet & han var trött!
*
Kanske skulle ödet pröva mej, i så fall klarade jag testet,,bangade
inte ur, kanske inte log men vad göra åt saken,,
,,det hade ju redan skett,,
eller så var det bara den sista delen av kvällen som blev en sån där,,
nådde inte ända fram=)
*
Tänkte att Theo skulle somna till en film *asg*,,sicken kass humor
jag har *L* nu vid kl 22 så somnade han!
*
Hejdåposs!



2 kommentarer:

  1. Ärligt talat.. när man har haft en helt underbar dag gör det inget att det gå lite imot en. Härligt att du har haft en bra dag. Hoppas att den bli lika bra imorgon oxå för dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. moahaha du skulle ju ställt dej längs vägkanten och sett förförisk ut, kanske dragit upp byxbenen lite...nä skämt åsido...soppatorsk har jag fått tre gånger-) jag glömmer liksom att kolla på mätaren titt som tätt..därför har vi en bil som varnar med pip när det är under 8 liter och sen 7 osv...

    en gång fick jag punktering utåt strömmahult, i full storm med två rädda barn i bilen och full åska...
    en öde liten slingrig väg...utan mobiltelefon..tänkte det var kört...
    från ingenstans komm en kille en VERKSTADKILLE och bara sa lilla tjejen in i din bil så fixar jag det här, och behöver du låna telefon har jag en här!
    sänd från ovan lovar jag dej!
    han fick dagens ros sen lovar jag!

    kramen

    SvaraRadera