fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar!!

*

*
Jaha då var det Midsommarafton,,härligt men hoppas det avtar lite i
blåst, pratade med Snorskan igår & då hade Mattias redan lekt leken
"jaga partytält i Hok" så jag hoppas att det gick att fixa till & laga
annars håller jag tummarna för en regnfri kväll.
Är dock inte riktigt tillfreds med att INTE få fira med hela min familj
Theo saknas!
Ett hål varannan fredag,,suck,,jag tror inte jag någonsin kommer att
vänja mej!
Egoist jajamensan!
*
Måste bara berätta om igår *L* Theos dagis hade Midsommarfest
med tårta & dans runt Midsommarstången, givetvis var hela
munderingen på.
Regnjacka & byxor & gummistövlar, ja allt.
Alla barnen dansade runt Midsommarstången utan Theo för han
fick vara inne,,,han trillade i fontänen med hela munderingen på=)
Ja nån ska ju göra det oxå!
Fröknarna undrade om han inte badat tillräckligt på simskolan=))
*
Nu är det nog dax att hoppa i duschen & hoppa i helghumöret.
Vi hade tänkt att sova över där men nä jag vågar inte,,är knäppt!
Det är ju bara till Snorskan vi ska & där behöver jag inte prestera
något mer än att bara vara Ankan men sen känner jag att jag vill
vara fit for fight på söndag & AC/DC =)
Så min fina Hane som kommer senare på em sa att det var ok att
han kör hem i natt så kan jag pimpla lite vin med Snorskan &
slappna av & veta att jag kommer hem.
Gud så fin & snäll du är ,,ÄLSK DU!
*
Nu önskar jag alla mina läsare en riktigt underbart myzig kväll,
vad ni nu än har tänkt att hitta på.
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du hittade min blogg. Nu blir jag ju jättenyfiken på att höra vad du varit med om :-) Berätta gärna. Om du inte vill att jag publicerar det du skriver - säg till. (Eller lämna din mailadress vid min kommentarsruta, så kan vi höras den vägen)
    Ha en fin dag!

    Eva

    SvaraRadera