tisdag 9 juni 2009

,,leva,andas,njuta & LE!

*
Igår hade vi premiär på vår nya grill..jo den funkade ypperligt bra,
vår förra elgrill grillade ovanifrån & det var inte så däringa ok men
denna grillar som en vanlig grill,,det blev jättegott.
Gjorde banan med choklad i ugn till efterätt,,mamma blev inbjuden
oxå,,smaskens var det.
Sängarna blev jättebra oxå så nu är det lite småtjafs som ska upp på
väggarna & fixa förrådet då visst (men de tror jag inte behövs göras nu).
*
Ang AC/DC,,tack för kommentarerna,,jag lovar att INTE missa
konserten, skulle inte förlåta mej själv då,,är ju dessutom den allra
första i hela mitt liv(tro et eller ej) antar att Rickard Wolf på
Lisebergs scen inte räknas=)
*
Jag ska faktiskt trava ner till Farbror doktor idag när jag ändå är på
stan.
Inte bara av den anledningen utan att jag har varit förkyld ända sen
Cajjo flyttade hit ca 4 veckor + moms & hanen börjar få en misstanke
om att jag är allergisk,,vilket gud förbjude men ska be om en test
iallafall, det är ju tyvärr så att när kroppen inte mår bra & jag inte
har lyssnat så måste den ta ut egna vägar för att jag ska lyssna,,
hoppas den inte tog vägen om allregi bara!
Ska även se om dom kan bidra med något bra för panikångersten &
ev få pratat med någon om allt som händer i mitt liv & sorgen efter
pappa för den spökar har jag noterat.
Jag vet ju till 90 % vad det beror på,,ska bara lära mej att leva med
det..sluta grubbla...börja leva,andas,njuta & LE!
*
Ska även ner till Abf & se om dom kan erbjuda mej något,vill väldigt
gärna studera till hösten,,har ju inte så fet utbildning precis=)
Vill ju så gärna jobba med handikappade,,saknar det så massor,,
mådde jag bra,,dom gav mej så mycket & jag kunde ge tillbaka!!
Ja så får det bli..nu ska jag bestämma *asg*
*
Dax att tvaga ankfjädrarna innana staden.
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. AC/DC...finns det något som är bättre? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Fasen vad avis jag blir, kan ju inte gå på den konserten...:-(

    SvaraRadera