torsdag 4 juni 2009

Ny cuts,,,

*
Tjoho,,,,
Hanen ringde på en cuts i Stockholm någonstans,,prutade lite & hanens
bror Peter var sååå himla gullig & åkte & hämtade den i kväll så nu har
jag en RÖD cuts till Dagny...eller inte här då men i Stockholm.
Tack Hanen & Peter för sammarbete...
*
Annars har dagen bestått av tvätt & handling..
Willys här i staden hade visst invigning i den nya butiken,,
jo de var fräscht & enkelt,,lite billiga saker men det som var mysigt
var att dom grillade korv utanför &gratis,,,,,
,,,ha ha ha jag är väl smålänning !!
Klart jag vill ha !!
*
Theo hann med att leka lite med kompisarna & hans försvunna
pistol kom tillrätta oxå, en av kompisarna hade tagit in den för att
Theo glömt den ute,,snällt av honom !
Sen blev det Taco,,tyvärr inte Tacopaj,, & jordgubbar till kvällsmat
åh vad han tryckte i sej jordgubbar Theo,,,magen stog rätt ut sen,
det föll verkligen herrn på läppen,,blir så glad varje gång han äter
massor för det tillhör inte vardagen,,
*
Lite planering för helgen eller rättare sagt morrondagen hålls på med
avresetid, vem ska med, vad ska packas, vem ska hålla i vad,
vem ska köra....
Jag kan känna att jag är inte redigt kurant,,
blir lite nervös & det kryper i kroppen när jag inte vet vad som ska
hända.
Ska bli spännade att se nu i helgen hur jag reagerar ..det kommer vara
massor av folk & trångt,,hoppas bara inte på en panikångerstattack
bland alla men nu känner jag mej ju bättre men visst helt ok är det inte
det märker jag när det ska styras upp saker så här!
För bara några år sen var jag spindeln i nätet, hade alltid ett finger
med när det skulle iväg nånstans,,totalkoll!
Nu vill jag ha det ,,mitt kontrollbehov kräver det fast jag inte pallar det
,,har tappat virknålen...
Ja ja det är bara att ge kroppen tid,,har INGEN lust att falla tillbaka
igen för DET orkar jag INTE...SKA må bra nu & då får det ta tid!
Var sak har sin tid så enkelt ska det visst vara!!
*
Nähä, nu ringde mor om att hon kommer med tårta från min Moster,,
har varit kalas där,,snällt att dom tänker på oss!
Sen blir det till att ringa & boka & fixa så det klaffar till i morron
,,hualigen,,djupt andetag..
*
Måste kila,,,tårta på ingående =))))
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ja vi hopps på att det inte blir nån panikattack, mina brukar inte komma så mycket när jag jag jättekul saker som typ är på stockholm horse show eller liknande så har vi tur kanske du inte blir så panikig när det är nåt kul som du ska göra!
    vet hur det är..verkligen. jag har väl alltid varit stresstålig o många bollar i luften... nu
    tja. jag är besviken på mig själv och mitt sätt att hantera stress. jag vill inte vara sån här..nåja. hoppas du får jättekul i helgen och att solen lyser på er och allt blir så där kanon härligt!
    kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna men har ju goda vänner omkring mej & det finns väl alltid nåt indiantält jag kan gömma mej i andas djupa andetag =)
    men visst blir jag besviken på mej själv när det händer,,men men bara att härda ut, är ju på rätt väg iallafall =) Ha en härlig helg ni med..kramen

    SvaraRadera