måndag 1 juni 2009

Dagen måndag,,,

*
Det gick ju bra till slut men synd att det ska strula.
En kompis till mej"Farbror Conny" som Theo myntade en gång,,,
skulle få sin lägenhet idag,,,sådär balkong över balkong här men så
klart är den urkasst städad, nycklarna fick han till slut & han som
besiktigade lägenheten har mage att säga,,
-Jo men dom flesta brukar nöja sej med att dom får komma in
innan kvällen i lägenheten.
Öhh enligt kontraktet så SKA man ha nycklarna kl 12...ja detta
strul han kom in på em & det var städat men hur väl det vet jag inte
riktigt!

*
Annars har dagen bestått av fikabesök x2 av nya grannen,
promenad med Cajjo,besök hos mor min,badotvättahåretmatch med
Theo (som gick bra), liljekonvalsjakt (fast utan större framgång, fanns ju
mest blad).kvällsmat & nu sover lille skrutten gott!
Värmen & lek tar på krafterna.
*
I morron ska vi på dagis sommarfest med picknick, han ska vara
extra hos sin pappa på natten hade hans far önskemål om så det blir
konstigt,min vecka fast utan honom,,,usch!
Jag får helt enkelt fokusera på något annat efter sommarfesten=)
Jag ska få provköra hanens nya motorcykel,,kan ni tänka er,,
han är så snäll så OM jag kan köra den så ska vi byta hojar till
helgen hans vibrerar nog mindre än min så det är skonsammare för
min hand som domnar,,är ju fel hand som domnar =((
Är han inte fin så säg,,,,,
HÅLL TUMMARNA NU!!
*
Nähä en kopp Java på balkongen,,hanen limmar & fixar sin nya
väst för fullt så jag ska nog sätta mej & titta på *L*
& sen så hoppas jag verkligen att dom hittar det försvunna
flygplanet.
*
Sist men inte minst...här kommer hon lilla Maja...
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. nu är de kört för dej anka-panka. har du väl bjudit in farbror conny så kommer du få köpa flak me kaffe sen för att hålla han nöjd o glad:-)
    hihi. det var uppskattat lovar jag, för han var här o drack kaffe sen o berättade om sin snälla granne!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja visst äär det så...han behövde några koppar Java efter dagens missar stackarn,,,klart man ska va en snäll granne =)

    SvaraRadera
  3. Aha, du har också en som kan klättra själv...monjö monjö!

    SvaraRadera