söndag 7 juni 2009

Lite kort,,,

*
Tänkte jag delar med mej av helgen,,
Jag har nog minsann skaffat ett beroende,,
BLOGGANDE & läsande av bloggar!
Fortsätt skriv därute, är så kul & läsa i era bloggar!
Här kommer en del av helgen!

Framme kalla & blöta!
*
Monsterdricka,,klart för en blivande monsterförarinna=)
*
Hmmm undra hur mycket tändvätska det behövs här i ?

*
Detta missa jag ju då!!

*

Håriga skor men hon hann klappa =//
*
Lita rånade oxå tillhör.
*
Utan blixt,,,
*
,,,med blixt.
*
Hanen & jag,,
*
Cowboys,,,
*
Toadörr,,,väntade länge på reklam men fick ge upp *L*

*
Snea huset satte igång många garv,,,,
*
Sen åkte jag hem,,,,,
*
Hejdåposs!









*




























































*

































































































































































3 kommentarer:

  1. Känner igen det där med bloggberoende!

    SvaraRadera
  2. Susanne Iskall8 juni 2009 kl. 13:22

    Herregud trodde du tog kort på burken!!!! Inte Monster-bruden som höll i den! :P

    SvaraRadera
  3. Ha ha, där du minst anar det =)

    SvaraRadera