fredag 12 juni 2009

Brandbilar & brudtankar,,,

*
I dag vart det upp med tuppen, även om jag snurrat massor i natt så
känner jag mej piggare än på länge!
Min Theo kom jue idag *mys* , han hade fått ett nytt spel (tradera)
med "Fem myror i brallan" som han säger,,det blev han
jättesugen på på att spela så det gjorde vi & sen slappade vi en stund
sen drog jag igång med att fixa iordning hans leksaslådor...
de är ju detta med alla saker i rätt låda =)
Så nu har han en låda med fordon, en med djur, en med div,en med
gubbar/figurer.
Dubblo för sej & Lego har ett eget hem även träjärnvägen,
pussel & spel lättåtkommliga på första hyllan*L*
Japp så duktigt det blev & detta ihop med den "lilla" hunden ligganes
mittiallt =) måste ju ha koll på läget den goingen *L*
Sen bar det av att handla lite mat till helgen som tur var så hann vi
undan alla lastbilar med studenter på.
Jag hade även tänkt vara så hurtig så jag skulle bytt gardiner i
lägenheten oxå men de kan jag göra en anna dag=))))
*
Iochmed att jag friade till min Hane & han sa JA så finns det lite att
planera..nu är jag inne på klänning!
Jag är ju inte som alla andra & tänker inte så vara när jag gifter mej
heller,vitt är uteslutet,,det är INTE jag.
Jag vill vara klädd i Gothisk stil men att hitta detta...det är inte lätt.
Vet nog ungefär hur den ska vara men hur eller hur så fick jag ett tips
på en sida idag,,,ger er några smakprov!
*
Svart & guldgul
Röd & svart
Denna är det snörning i ryggen,
rött under & svart snörning!

*

Pratade med mitt älskade Cillaben idag oxå,,aldeles för sällan vi
pratas men du har ett alldeles eget rum i mitt hjärta,,där finns bara
plats för dej min vän!
Si på gudda =/
*
Nu ska jag valla Cajjo en sväng innan det är dusch för Theo & jag.
Min svärmor fyller år idag så hon ville bjuda på mat ikväll,,,är ju inte
så att jag tackar nej till Fläskfilegryta & trevligt sällskap..
Jag har en väldigt trevlig svärmor måste jag säga =)
Grattis på dej!
*
Hejdåposs!





















7 kommentarer:

  1. och jag röstar på den röda klänningen! urfin jue!
    och vad theos lådor beträffar...
    haha om två dag topps ligger allt huller om buller i olika lådor alternativt i en enda hög på golvet:-) fan va fint vi sorterade och gjorde iordning till pojkarna...det höll som sagt i två dar. men å andra sidan kanske du har en mer väluppfostrad pajk än mina huligan-luar hihi
    kramen

    SvaraRadera
  2. WOW, vilka klänningar! När blir det av?

    Min afrikasambo ha sagt att vi ska gifta oss på stranden i Zanzibar i början på nästa år...

    Frågan är vad man ska ha på sig...?

    Jag röstar också på den röda, ursensuellt!

    SvaraRadera
  3. Jag råkade klicka på fel...ovan är alltså charmhäcken, typiskt jag!

    SvaraRadera
  4. Ja visst e den röda fin fin,,är ju svag för rött eller vi båda är det. Det kommer att bli någon gång nästa sommar men iom att jag inte vill ha en vanlig vit klänning så är det lika bra att kika runt,,kanske hitta någon som syr upp den,,
    Zanzibar lät ju helt ok,,=)
    Jag tror du skulle vara fin i en något tunnare klänning som virvlar i vinden, tunna axelband kanske i brunguld!med en bukett oranga Garbera..

    SvaraRadera
  5. VILKA UNDERBARA KLÄNNINGAR!! vill ha hela högen.. på en gång.. OM det bli ett bröllop under vårat tak, vill inte jag heller ha vitt. För jävla traditionellt bröllop vill jag inte ha.. jag gillade nr 1
    kjam

    SvaraRadera
  6. Du lär nog bli den snyggaste bruden någonsin om du väljer nå´n av dom klänningarna!!!

    SvaraRadera
  7. Gud va kul för er , all lycka till er :) Kramar

    SvaraRadera