lördag 20 juni 2009

Midsommar med knott!

*
Börjar med & visa min nya fina Curts till "Dagny",,
Tack för hjälpen Peter
stiligt värre va =))
*
Midsommar afton avlöpte i takt kul & mysigt. Vinsmuttandes & lite
lull under fötterna.
Åskan & regnet besökte oss så klart & vi hann precis in från våran
blomplockarturne & slapp bli dyngsura.
Maten fixades iordning & lärde känna lite nytt folk. Snapsvisorna
yrde,,vi sjöng nog hellre än bra men vad gör det.
Hanen drog av en i nyktert tillstånd,,,*L*
Även Cajjo fick en liten kompis =)
Partytältet var uppsatt med masssa kärlek dvs SILVERTEJP=))
Bänkar & bord bygdes & även en midsommarstång kom upp.
Hanen jobbade till 17 men han kom precis till sillätandet &
jordgubbarna,,
Grabbarna bastade & brasan tändes,,tänk att en brasa kan vara så
oerhört spännade *L* .
Jag är så stolt över mej själv, jag klarade av nya människor & mådde
bra men halva grejen var att veta att jag kom hem.
Hjärtat gick i 180 innan jag hade fått in hund & unge & mat i bilen men
det löste ju sej,,som alltid.
Slutade dricka vid 12 för då hade jag fått nog,,cola fick det bli.
Summan var en lyckad kväll med trevligt folk & tack för att ni fixade
det så bra i Svea rikes Snorska trädgård =)
Knotten var ju helt galna därborta,,e precis rödprickig på kroppen.
Nu ser jag fram mot Hattmakarens blogg se när den månne dyka
upp.
*

Min hane & jag *L*

knottätna händer =/
*

Nu laddar jag för morrondagen,,AC/DC på Ullevi,,ska bli så förbaskat kul, har tagit det lugnt hela dagen & bara laddat batterierna,,Jag SKA fixa det.Tyvärr hoppade Camilla av idag blev lite besviken över det, hade varit skojsigt & strosa på stan & mysa & poppat loss ihop!

Bloggar lite midsommarkort i nästa inlägg..

Ha en underbar fortsatt Midsommardag & söndag,,jag återkommer påMåndag med min Göteborgsresa & konsert.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. hehe ser ju ut som en anknäbb det där ju mohahah så klockrent DU =)Kram Kram Naborn ;)

    SvaraRadera