onsdag 5 maj 2010

Aprilväder i Maj..

1
Så här såg det ut i natt här när jag tittade ut,,hua,,vad är det som
händer egentligen?
Förra veckan tog vi hem overallen från dagis, idag fick den åka
med igen, märklig tid vi lever i tycker jag!
Som tur är så försvinner snöen fort men solen är söligare.

Idag har rörnissarna kopplat in det sista till tvättmaskinen så
just nu är det premiärtvättning här, gutt & ha en egen maskin
äntligen hoppas nu det inte strular =)

Jag drar omkring på en oerhört irriterande huvudvärk idag, den
maler & maler & ena örat värker lite oxå.
Har vilat & sovit men inte hjälper det inte, susar i öronen oxå
hoppas bara att det inte är nån bacilusk på gång, Hanen var lite
dassig igårkväll men Onkologen har ju inte ringt ännu & frågat
hur jag mår efter proverna så då är det nog lugnt.
När dom ringer & frågar hur jag mår så vet jag att mina värden
inte ligger på topp.

Ska vila några låtar innan det är dax att hämta Theo på dagis.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. "vila några låtar", vad bra det låter! Var rädd om dig! Kram

    SvaraRadera
  2. japp Mr Hövvevärk här med...migrän varning på g....jobbigt som attans mår illa och ont ont....tur jag hittade 60 avsnitt av ghostwhisperer o två påsar popcorn:) bra quinna reder sig själv:) krammmmen

    SvaraRadera