lördag 15 maj 2010

Vrigstads marknad.

Min man fick en massa olika öl i present av sin bror igår så han
ville visa hur en öl ser ut på upphällning *L* kan han väl få!!
1
Min syster är hemma i helgen på visit så idag blev det frukost
med henne,,mysigt.
Fick en present av henne,,,,,en superduperbra spegel till Dagny
så fin så fin, ni får bild sen när den sitter på plats=))))
Jag,Mari & Theo
1
Sen bar det av till Vrigstads markad..är barnsligt förtjust i den
sortens aktivitet.
När vi satt i bilen säger Theo helt spontant..
-Vad jättefin du är runt ögonen..
Hihihi tänk vad lite mascara kan göra=)

The driver....

... and the passenger
1
Strövade omkring i lugn mak & kollade runt. Stötte på min
gruppbostad som jag jobbade på innan,,härligt & se dom igen
nackdelen är bara att jag saknar dom jättemycket men hoppas
på att jag kanske kan jobba lite extra där sen.
Stötte även på kära Blomman & hennes K & E =)
1
Vi fick även göra av med lite pengar,,,,munkar,popcorn,lotter,
karameller från Mariannelund(dom bästa),brända mandlar
till Robban, pelargon till altanbordet,blomma till mjölkkrukan
Prins-te,kryddor & lördagsgodis till Theo..
1
Vi klarade oss undan regnet men det var oerhört kvalmigt, ja
nästan lite åskkänsla.
Handlade lite på hemvägen & Theo skulle promt ha en gitarrglass
men det var ju choklad på den som han får för sej att inte gilla
i mellanåt,,
-Ursäkta mej Mamma om denna glassen var jättedyr men jag
gillar den inte, den smakar choklad.
Jaja fåglarna ska väl oxå ha glass...
1
När vi kom hem så hade Mari fixat till så att mamma hade
kommit in till sjukhuset, det var som vi befarade tror jag.
En försenad allergisk reaktion på penicilinet,,,,,,,så dom tar god
hand om henne nu i Eksjö för hon blir kvar där inne nu
förhoppningsvis några dagar iallafall så hon kan landa.
Hon mår verkligen inte bra,,jag tror hon är på väg att bryta ihop,
allt som varit sen pappas bortgång kommer upp till ytan för
det ska gudarna veta att det har inte varit lätt för henne sen Juni
2007,,massa känslor i omlopp.
Det ena har avlöst det andra hela tiden!
1
Är oerhört glad att Mari tog tag i detta...Guld värt!
1
Nu så har Theo varit "diskare", en kul lek hos barn.
1
I kväll blir det bakad potatis med skagenröra & sallad, Pan pizza
till grabben.
1
Hejdåposs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar