torsdag 20 maj 2010

Hår,,,,,

1

Om ni kollar riktigt riktigt noga så ser ni att det börjar växa nu=)
1
I dag var det ju tandisbesök på agendan,,ja inte för att jag ville
men måste ju kolla så att cellgifterna inte påverkat gaddarna allt
för mycket.
Jag är hyfsat stolt över mej själv att jag gick dit.
Alla tänderna finfina & knappt ingen tandsten,ny tid i Augusti
för ny koll.
Dom litar inte på att jag ringer dom (med fullt belägg *L*).
1
Sen var det dax för veckoprovtagningen & Onkologen har ju
inte ringt så jag mår nog bra!
En kaffe hos Anna bidde det oxå sen stannade Theo kvar & lekte
för fulla muggar så lite dammsugning hanns med & Camillabesök.
1
I kväll kom Syster tillbaka så i morron bär det av till mamma &
hälsa på.
Läkarna är fortfarande fundersamma på vad det är som händer
med henne & hennes kropp men vi hoppas på svar snart.
1
Kanske dax att sluta ögonen lite granna..
1
Hejdåposs!



1 kommentar:

  1. Jag ser det lilla håret :-) Vad kul att det är på G tillbaka..

    Ha nu en bra kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera