torsdag 27 maj 2010

Kan man skjuta Mr C ?

1
I går hann jag med en hel del trots att jag drog mej länge i sängen,
jag städade,tvättade,handlade & fejjade.
Har lite ont i halsen & huvudvärk,,ja är det inte typiskt så säg
men min man stoppar i mej Echinaforce, det sägs ska hjälpa så
det är bara till att knapra på ,,för till helgen SKA jag vara frisk!
INGET KAN STOPPA MEJ ( möjligtvis magsjukan då)..
1
Var på besök hos kuratorn oxå,gu så skönt att få prata av mej
om allt som varit, alla bemötande positiva som negativa,,lite tips
& råd,,ja hon är en helt underbar person att prata med,
förtroeneinvivande.
Med hennees hjälp har vi ansökt till Lydiagården & 2 andra
fonder för ekonomisk hjälp & lite annat.
Ekonomin gör mej tokig snart...FK gör ju en inte rik precis...
Alla omkostnader som jag inte hade haft annars,,hoppas att
fonden går igenom,,ett litet bidrag iallafall.
1
Hon tipsade oxå om en grupp kvinnor som träffas varannan
onsdag,alla med cancer i bagaget av något slag,ålder varierande.
Det tänkte jag prova på nästa vecka,,de ska bli kul.
Tänkte ta med Veronica oxå...
1
Kvällen bestod av Aloe Vera party, vi var ett glatt gäng, några
avhopp men så blir det ju ibland.
När all cellgift & strålning är över så ska jag minsann testa för
det verkar vara bra grejor,,
Mannen flydde till klubben under tiden *fniss*
1
När jag sen satte mej & kollade vad ni andra haft för er på
bloggarna så tittade jag till Bea,,,
Jag blir så arg så arg & så lessen,,,kan inte den här jävla
förbannade Mr C sluta härja nu,,han har gjort så mycket skada
allaredan...
Vad fan är meningen med all skit,,,,,
Det är ta mej fan snart cancer i varenda litet hörn av min värld,,
..............En cyberkram till tjejen,vem du nu än är.............
1
1
Måste nog ut & rensa tankarna, fick rabarber av min vän igår,,
gräva land en stund så rensar jag båse gräs & hjärna!
1
Hejdåposs!



1 kommentar:

  1. Vad skönt att få prata av sig med ngn man känner stort förtroende för..

    Aloe Vera produkter säljer en kompis till mig och det är verkligen bra grejer..

    Ja du, denna jäkla Mr C, hoppas de finner ngt bra utrotningsmedel för honom ..

    Kramar Mia

    SvaraRadera