fredag 14 maj 2010

En fjärdedels behandling avklarat!!!!!

1
Upp & hoppa(eller inte) vid tidig morron,koka Java & kolla FB=)
Frukost & sen off vi åkte=)
Eller Peter(svåger) & Madde(Svägerska) hann in en sväng här
innan vi åkte.
Idag var det Svärmor alias Svärfarmor som Theo uttryckte det
*L*som var med mej.
Lämnade Theo hos Farmor,,Tack så mycket för hjälpen idag.
1
Vi var tidiga så det blev väntan & Java för att få reda på att
Läkaren var försenad ca 40 min så då traskade vi ner till
Perukmakerskan Harriet men hon hade stängt idag,,ja ja jag ska
ju dit fler gånger!
Vilse gick vi på Ryhov oxå men det uppbringade några roliga
skratt, detta med Norr & Söder är INTE lätt *fniss*
1
Nåja vi kom in till slut för en pratstund, han var lite förbryllad
över mitt ben men så klart så var det inte så svullet just idag
men det var väl bara för att de var Läkartitt...han fixade en
remiss till Röntgen av mitt ben för att utesluta eventuella
proppar i benet.
Skönt att bli tagen på allvar.
1
Cellgiftsintaget gick kanon,,ja faktiskt nästan på 2 H perfekt!
Vi somande till båda två en stund, känns som om dom sprutar
ut sömnmedel i ventilerna på de där stället.
1
Sen vandrade vi vidare till Röntgen av benet.
Det var bara till att svida om till snyggstassen *L*
1
Långklänning till fredagen *L*
1
Var tvugna att fota för det är väl inte rättvist om det bara är
röntgenläkaren som ska få nöjet att fota en Fredag...
1
Där inne låg jag på en brits som höjdes upp & ner & vinklades,ja
nästan som att åka karusell...
Jag blev stucken i foten & fick kontrastvätska insprutat.
1
Ajajaja ...
PUST!!!!! Dom hittade inget YIPIEEEEE...jag är proppfri!
En sak att utesluta på protokollet.
1
Sen äntligen kunde vi åka hemåt, ännu en dag på Onkologen
gjord så nu är 1/3 gjord*ler*
1
Robban hämtade Theo hos Farmor & fick Mackedonkan & nu är
det kväller i Ankboet vi är trötta allihopa här så det blir slapp nu.
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Sänder en fredagskram till dig och de dina!

    Pennelina

    SvaraRadera
  2. Va gött, att det gått bra även idag, och snart är du i mål :O)
    Härligt!

    SvaraRadera
  3. Oj då,du fick låna "finsviden" ser jag :O) Gött att det gick bra idag. Kram

    SvaraRadera