söndag 9 maj 2010

Inte ba fö umpan....

1
I dag är det en slappar dag, jag har så ont i magen,,visst jag får
skylla mej själv en hel del men ändå!!!
glömde ta laktrastabletterna =((((((((
Laktosintolerant som jag är ska INTE äta Tacopaj med ostar &
dyl i, INTE choklad & godis men det gjorde jag så ja,,,jag får helt
enkelt hålla mej i närheten av skithuset idag!!!
1
1
Tur att jag inte behöver gå ut iallafall =)))
1
Men det är inte bara negativt för egentligen så är det en
SUPEROPTIMOPTISKTANGFENOMENALISK dag...
I dag kommer Theo hit & ska vara här i 2 VECKOR !!!!!!!!!
1
Jo gott folk,,jag kan leva med detta,,ska bli så underbart...
1
Fram till dess ska vi bara slappa, Hanen har kopplat in PS2 &
sitter som klistrad för se han kom på att sourounsljusdet funkar
där med =))) blir extra effekt av det då jue!!!
1
Själv ska jag ta tag i mina kassar med Traderasaker som jag ska
försöka att sälja till billig peng, måste bli av med gamla
Theokläder & då är just Tradera ett bra sätt.
1
Så hur ser eran plan ut för denna söndag då?
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. ajaj inte glömm tabletterá knasfia! varit i skog o lös-tränat bamsen ( gick över förväntan bra, så jättelydig)!
    nu snart pulvra lite sen åka till stall och pyssla med hästapållar..sen ghostwhisterer i dvdn...kramen!

    SvaraRadera
  2. Det låter inte jättebra att glömma tabletterna med den maten, men det måste vara härligt att få rå om sonen i två veckor.

    Själv har jag tillbringar 3 timmar med att gräva upp ett land som var fyllt med rosenbuskar och ogräs. Känner mig nu som närmare 87 år och funderar allvarligt på att gå och lägga mig i badkaret för att lösa upp mina ömmande muskler (????).

    Snart kommer maken hem med mat från Tai-gatuköket i Nässjö. Mums!

    SvaraRadera